je hebt afgelopen weekend alvast kunnen oefenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:17 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo ook achter de pc weg... ik krijg nog visite... Ben benieuwd wat dat morgen weer moet worden met me. Moet toch vrij op tijd op staan met 2 kids, de hele dag zit alweer volgeplandNahjah.. nog maar een dagje leven op red bull dan..
ik om kwart voor zes....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:39 schreef maedel het volgende:
ow men, wat waren jullie nog laat op zeg.
Ik lag er om 1 uur in!
Zometeen maar eens op pad voor de bestewensenronde
Om een uur of 3 zat ik Jenga te doen (wie liet vallen moest goldstrike drinkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Heel gelukkig 2008 allemaal!!!
Wij hebben karaoke zitten doen tot drie uur
Je bent een echte Amerikaan aan 't wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
Wij zaten Bassie en Adriaan te kijken.
En het nieuwe jaar begon met halsbrekende toeren om het dak sneeuwvrij te makenHet wordt fucking koud en we krijgen een voet sneeuw.
*zucht*
Ik ben te lui om het om te rekenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent een echte Amerikaan aan 't worden.
ja en er gaan volgens mij 3 foot in 1 yardquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
Mhm. En we zijn al over de helft.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
en nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:08 schreef maedel het volgende:
ok, dit geloof je niet.
Op de dag dat ik mijn auto ga inruilen, zitten de deuren dichtgevroren.![]()
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt...
Dat zijn volgens mij de dingen die je niet moet doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu?
met de föhn ontdooien?
of een emmer met heet water ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |