je hebt afgelopen weekend alvast kunnen oefenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:17 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo ook achter de pc weg... ik krijg nog visite... Ben benieuwd wat dat morgen weer moet worden met me. Moet toch vrij op tijd op staan met 2 kids, de hele dag zit alweer volgeplandNahjah.. nog maar een dagje leven op red bull dan..
ik om kwart voor zes....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:39 schreef maedel het volgende:
ow men, wat waren jullie nog laat op zeg.
Ik lag er om 1 uur in!
Zometeen maar eens op pad voor de bestewensenronde
Om een uur of 3 zat ik Jenga te doen (wie liet vallen moest goldstrike drinkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Heel gelukkig 2008 allemaal!!!
Wij hebben karaoke zitten doen tot drie uur
Je bent een echte Amerikaan aan 't wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
Wij zaten Bassie en Adriaan te kijken.
En het nieuwe jaar begon met halsbrekende toeren om het dak sneeuwvrij te makenHet wordt fucking koud en we krijgen een voet sneeuw.
*zucht*
Ik ben te lui om het om te rekenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent een echte Amerikaan aan 't worden.
ja en er gaan volgens mij 3 foot in 1 yardquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
Mhm. En we zijn al over de helft.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
en nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:08 schreef maedel het volgende:
ok, dit geloof je niet.
Op de dag dat ik mijn auto ga inruilen, zitten de deuren dichtgevroren.![]()
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt...
Dat zijn volgens mij de dingen die je niet moet doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu?
met de föhn ontdooien?
of een emmer met heet water ?
Nee die emmer water is minder geslaagd als het buiten nog steeds beneden nul isquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de dingen die je niet moet doen
Ruitenontdooier bracht uitkomst
de champagne is natuurlijk over al op, of uitgebruisdquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou nou...heeft er nou niemand het goede voornemen om dit topic bruisend te maken?
We hebben toch geen alcohol nodig om lol te hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de champagne is natuurlijk over al op, of uitgebruisd
niet die alcohol, maar wel die belletjes om het bruisend te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
We hebben toch geen alcohol nodig om lol te hebben
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet die alcohol, maar wel die belletjes om het bruisend te krijgen
helaas heeft die sneeuwbui die je gisteren onze kant uit gestuurd had ons nog niet weten te vindenquote:
Vast verdwaald boven de oceaan. Of misschien had ie heimwee want er is vannacht nog zo'n 10 cm gevallen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas heeft die sneeuwbui die je gisteren onze kant uit gestuurd had ons nog niet weten te vinden
en geen enkele sneeuwwolk is zo avontuurlijk dat hij al dan niet alleen de oceaan over wenst te steken om Nederland te bezoeken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast verdwaald boven de oceaan. Of misschien had ie heimwee want er is vannacht nog zo'n 10 cm gevallen.
dat zijn toch van die vierkante tabletten ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan het proberen.
100 gram ritter sport is zo opMaar ik had even een sugar rush nodig, mijn beentjes trilden helemaal.
Ik zag net al een gele bus langsrijden. Heb je geen zin in school dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vakantie al weer bijna voorbij.
Inderdaad... 600 calorieenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn toch van die vierkante tabletten ?
en ja als ik zo eentje open maak dan gaat die bij mij ook gelijk in 1 keer op ja
Op zich wel hoor, maar deze vakantie is een beetje langs me heen gegaan enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag net al een gele bus langsrijden. Heb je geen zin in school dan?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. En de volgende laat vast nog lang op zich wachten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel hoor, maar deze vakantie is een beetje langs me heen gegaan enzo.
Zo mag ik het horen. Niet de moed opgeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nou dat valt wel mee. paar weekjes weer en dan is het blok afgelopen. En van die vakantie ga ik dan gewoon dubbel zo veel genieten
.
en vrijdag avond moet het klaar ?, koste wat het kost ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
Dag 1 van de jaarafsluiting zit er weer op..
Het overgrote deel zelfs morgenavond al.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vrijdag avond moet het klaar ?, koste wat het kost ?
* Fille.des.Fleurs pakt vandaag een lekker jus'tje en gaat keihard aan de bakquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:58 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |