quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeker wel lekker idd! Wat heb je erin gestopt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef JamesBrownie het volgende:
kuch.
Daar kan ik al helemaal niet mee helpen, ik weet daar helemaal niets van.
Ik heb quiche gemaakt (wel met deeg voor quiche) en dat vind ik altijd zo lekker
Nee dat vind ik niet zo aardig van je nee...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
Iemand op een forum vertellen dat ze overkomt als een zwakzinnige is niet zo lief, he?
Heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
Iemand op een forum vertellen dat ze overkomt als een zwakzinnige is niet zo lief, he?
Ach, als je tijd hebt... alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Wexy het volgende:
he wonder.. ik heb het al even over gekeken en ziet er goed uit...
Kan niet zeggen of er nog iets anders zou moeten oid.. daarvoor zou ik met n ander ook moeten kijken
ik heb het over mijn ex op dit momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Over wie heb je het nu?
zo laat nog werken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
Doei!
* dreamer gaat even douchen om daarna weer opgefrist verder te kunnen werken
eigenlijk dus gewoon een ordinarie tvp
Ik zag later dat mijn redacteur/uitgever er ook in staat met een verhaalquote:
you should just move on to the next levelquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb het over mijn ex op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |