Dat doen we dus tussendoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij gaan dan trouwens altijd eten.
Tot we erbij neervallen als het even kan.
Ik betwijfel hetquote:
Jaja! Vrijdagavond Viv, zaterdag parade (kijken bij vrienden aan Prinsengracht) en dan zien we wel. Zullen uit eindelijk wel weer bij de Viv eindigen. Niet al te gek doen, want heb nachtdienst zondagquote:
Zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk moeten we 's middags op stap met de klant (middenin de pride), 's avonds eten en dan nog zuipen (ook op pride). Ik ga een deel skippen om met mijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jaja! Vrijdagavond Viv, zaterdag parade (kijken bij vrienden aan Prinsengracht) en dan zien we wel. Zullen uit eindelijk wel weer bij de Viv eindigen. Niet al te gek doen, want heb nachtdienst zondag.
Hoest bij jou nou geregeld?
Zij weet het ook allemaal goed te verwoorden. Daar schort het nog wel eens aan qua trans-documentaires.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Net een documentaire over Valentijn die zich vanaf zn achtste meer meisje voelde en rond haar 16e ook een zij werd gekeken. Wat een schatje!
Heb ik ook gezien. 'T is een heel mooi meisje (geworden).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Net een documentaire over Valentijn die zich vanaf zn achtste meer meisje voelde en rond haar 16e ook een zij werd gekeken. Wat een schatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |