dankquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke TT.
En:
Omdat ik wel welkom wil blijven.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver ik heb dat nummer echt een paar jaar niet gehoord en nu krijg ik er een beetje tranen van in m'n ogen![]()
. Stomme emo die ik ben.
None takenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef lezzer het volgende:
Dit is toffer natuurlijk
no offence...
Is er een reden voor je moeheid?quote:Op zondag 13 december 2009 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh damens! en heren
men... wat blijf ik toch verrotte moe...hoe kom ik daar toch van af
heb een drukke tijd gehad, maar das alweer 2 wkn geleden en toen had ik ook al het gevoel dat er iets onder de leden zit wat zich niet uit... Zit nu al sinds woensdag dag ziek thuis (voelde me koortsig op het werk maar meer dan een verhoging word het niet) en de dagen ervoor voelde ik mij ook al niet tof en zat ik ook thuis (in mijn vrije dagen) voor de rest regelmaat? dat probeer ik te houden ondanks dat ik dus wisselende tijden en dagen werk.....quote:
nja ga morgen iig weer werken.... kijken of dat de moeheid cyclus gaat verslaan... en anders gewoon weer ziek naar huis en naar de dokter..quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef NanKing het volgende:
"Al weer 2 weken geleden" zeg je. Twee weken is niets joh. Gun jezelf alle rust op het moment. Moeheid is kut en ontzettend frustrerend maar probeer het nu zoveel mogelijk over je heen te laten komen. Als je er tegen vecht word je alleen maar meer moe.
En inderdaad probeer je goed aan je regelmaat te houden, waar dat mogelijk is natuurlijk.je op iig.
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |