dankquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke TT.
En:
Omdat ik wel welkom wil blijven.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver ik heb dat nummer echt een paar jaar niet gehoord en nu krijg ik er een beetje tranen van in m'n ogen![]()
. Stomme emo die ik ben.
None takenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef lezzer het volgende:
Dit is toffer natuurlijk
no offence...
Is er een reden voor je moeheid?quote:Op zondag 13 december 2009 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh damens! en heren
men... wat blijf ik toch verrotte moe...hoe kom ik daar toch van af
heb een drukke tijd gehad, maar das alweer 2 wkn geleden en toen had ik ook al het gevoel dat er iets onder de leden zit wat zich niet uit... Zit nu al sinds woensdag dag ziek thuis (voelde me koortsig op het werk maar meer dan een verhoging word het niet) en de dagen ervoor voelde ik mij ook al niet tof en zat ik ook thuis (in mijn vrije dagen) voor de rest regelmaat? dat probeer ik te houden ondanks dat ik dus wisselende tijden en dagen werk.....quote:
nja ga morgen iig weer werken.... kijken of dat de moeheid cyclus gaat verslaan... en anders gewoon weer ziek naar huis en naar de dokter..quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef NanKing het volgende:
"Al weer 2 weken geleden" zeg je. Twee weken is niets joh. Gun jezelf alle rust op het moment. Moeheid is kut en ontzettend frustrerend maar probeer het nu zoveel mogelijk over je heen te laten komen. Als je er tegen vecht word je alleen maar meer moe.
En inderdaad probeer je goed aan je regelmaat te houden, waar dat mogelijk is natuurlijk.je op iig.
Dat dus.quote:
Aww sterkte dan...quote:Op maandag 14 december 2009 05:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
pfff kga werken... maar had mij beter niet beter had moeten melden.... pff
ja gister, 3 uur later voelde ik me nog kutter dan alle andere dagen ervoorquote:
Had je niet beter een boedelbak kunnen huren of zoiets? Hoewel wij op zich ook wel goed zijn in creatief lading stouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:28 schreef lezzer het volgende:
Wij gingen gisteren twee kasten kopen bij Ikea.
Ik dacht dat die wel in de auto zouden gaan.
Nou, niet dus.![]()
Na heel veel gewinkel, en alles uitgepakt te hebben, hebben we het in de auto gepropt gekregen.
Ik moest voorover gebukt op de bijrijdersstoel.
En toen kwamen we in de file op de snelweg![]()
Maar het is wel gelukt
En nou heb ik spierpijn
Nee, SC heeft hem nog steeds niet gehaald..quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef lezzer het volgende:
En staat de boom al ?
Hier wel, de lichtjes zitten er ook al in, nu de glimmers nog
Nou, sterker nog, wij hebben een aanhanger zelf...quote:Op maandag 14 december 2009 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had je niet beter een boedelbak kunnen huren of zoiets? Hoewel wij op zich ook wel goed zijn in creatief lading stouwen.
Op die manier.. Dan wordt het lastiger inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, wij hebben een aanhanger zelf...
Maar, wij moesten na de IKEA nog ergens anders heen, dus dat ging niet.
Echt zo van "effe die kastjes halen bij ikea en dan door".
...en wat dacht je wat? SC gaat helemaal geen kerstboom halen want SC heeft helemaal geen kerstboom nodig, en in het huis waar SC en Alicey wonen komt ook geen kerstboom binnen want SC heeft een SCHURFTHEKEL aan kerstbomen! En er kan er nu eenmaal maar één de baas zijn en dat ben ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, SC heeft hem nog steeds niet gehaald..
Zitten de Belgen je weer dwars?quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
...en wat dacht je wat? SC gaat helemaal geen kerstboom halen want SC heeft helemaal geen kerstboom nodig, en in het huis waar SC en Alicey wonen komt ook geen kerstboom binnen want SC heeft een SCHURFTHEKEL aan kerstbomen! En er kan er nu eenmaal maar één de baas zijn en dat ben ik.
Verder nog vragen?
quote:De christelijke kerken, en vooral de Rooms-katholieke Kerk, hebben de kerstboom lange tijd geweerd. De kerstboom heeft met de inhoud van het christelijke Kerstfeest niets te maken.
geef niet meis...quote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Logician het volgende:
*snif* *kuch* *hoest* bleh ik haaaaaaat ziek zijn (voel mij net moppersmurf)
Hoe is het met iedereen hier?
Ik doe trouwens nooit aan kerst, ben niet gelovig dus vind het hypocriet om dan ineens wel schijnheilig mee te doen met de rest, maar dat is mijn persoonlijke mening en wat een ander doet is aan haar of hem
ps: KZ Mijn Vodaphone doet stom
Mja ik koppl het er wel aanquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef lezzer het volgende:
Ja, eerlijk gezegd, ik associeer kerstbomen en -verlichting toch meer met het brengen van licht in de donkere maanden. Dus, waar de kerstboom aanvankelijk voor bedoeld was. Dat heeft niet zo veel met het geloof te maken volgens mij.
edit: ter ondersteuning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstboom
[..]
mooie tekstquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
EDIT: E.e.a.natuurlijk alleen indien en voor zover Alicey het ermee eens is.
Thx beidenquote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en sterkte, Logician
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |