quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog ff op je threesome avey,
hoe is dat tot stand gekomen, heeft je vriendin het voorgesteld of die 3e persoon, wie kende wie eerst?? ik zou er nogal sceptisch over zijn, het is iets wat potentieel je relatie kan verbreken. (Of heb ik gewoon te veel naar Ross gekeken in friends??) of ben jij de 3e persoon?
De derde persoon heeft het voorgesteld, en we kennen haar allebei ongeveer even lang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog ff op je threesome avey,
hoe is dat tot stand gekomen, heeft je vriendin het voorgesteld of die 3e persoon, wie kende wie eerst?? ik zou er nogal sceptisch over zijn, het is iets wat potentieel je relatie kan verbreken. (Of heb ik gewoon te veel naar Ross gekeken in friends??) of ben jij de 3e persoon?
Oh herhaling zou er sowieso niet inzitten, de derde persoon vertrekt straks voor een jaar naar Canada.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zou er heel goed over nadenken... en als je zoiets gaat doen niet met iemand die 1 van jullie al goed kent, gewoon een vage kennis waar je nauwlijks contact mee hebt.... gewoon zie mijn vorige post
er zijn vele mensen die dachten dat hun relatie er sterk genoeg voor was... mja hoop dat het voor jou wel ongecompliceerd afloopt (al zou ik nog steeds zeggen een buitenstaander en niet iemand uit vriendenkring but thats just me)quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef Avey het volgende:
[..]
De derde persoon heeft het voorgesteld, en we kennen haar allebei ongeveer even lang.Begon als een geintje etc. Voor m'n relatie ben ik niet bang, die is sterk genoeg. En ach gewoon voor een keertje lijkt het me best wel wat, misschien iets om af te kruisen op zo'n 'try before you die list'
Wat voor mij het raarst is dat het allemaal van te voren afgesproken gaat worden...
Het lijkt me wel iets om erg voorzichtig mee te zijn. Het is iets wat ook zomaar voor sommigen vervelend kan aflopen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.
Ach, misschien. Maar ik vind toch al dat mensen vaak nogal overdrijven als het om dit soort dingen gaat. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we het niks aan vinden. Nou ja, weten we dat ook weer. Jaloezie enzo heb ik vrijwel nooit last van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iets om erg voorzichtig mee te zijn. Het is iets wat ook zomaar voor sommigen vervelend kan aflopen..
Het kan erger aflopen, bijvoorbeeld dat je dat andere meisje leuker vindt. Of dat je partner dat andere meisje leuker vindt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach, misschien. Maar ik vind toch al dat mensen vaak nogal overdrijven als het om dit soort dingen gaat. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we het niks aan vinden. Nou ja, weten we dat ook weer. Jaloezie enzo heb ik vrijwel nooit last van.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Avey het volgende:
Als dat zo was was dat de afgelopen maanden wel gebeurd, nogal wat onschuldig geflirt over en weer
Voor mij en m'n vriendin is het niet zo moeilijk om sex en liefde even te scheiden. Zoveel weet ik wel, daar hebben we het ook over gehad.
Ik zie inmiddels dat ik mezelf al overtuigd heb.Bedankt voor de hulp dames
Zeker het ideale moment. Dan zou ik het gewoon doen en ervan genieten. Als je elkaar blijft tegenkomen is t toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:53 schreef Avey het volgende:
Oh herhaling zou er sowieso niet inzitten, de derde persoon vertrekt straks voor een jaar naar Canada.Daarom is het misschien nu wel het ideale moment.
Nou ja, dan zullen we maar zeggen "vertel ons alle details na afloop"quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Avey het volgende:
Als dat zo was was dat de afgelopen maanden wel gebeurd, nogal wat onschuldig geflirt over en weer
Voor mij en m'n vriendin is het niet zo moeilijk om sex en liefde even te scheiden. Zoveel weet ik wel, daar hebben we het ook over gehad.
Ik zie inmiddels dat ik mezelf al overtuigd heb.Bedankt voor de hulp dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds een zzm'erquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met iedereen? Ziek zwak en misselijk of juist happy en yippie?
ja en het is nog eens mijn roostervrije weekeind ookquote:
had je graag gezelschap gehoudenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:29 schreef Logician het volgende:
[..]
samelig ziek in bed..
Hopelijk voelt de rest zich beter
Awwquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:29 schreef Logician het volgende:
[..]
samelig ziek in bed..
Hopelijk voelt de rest zich beter
oeh vertel vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef Logician het volgende:
Ik werd net even heel erg opgevrolijkt door een lief telefoont
Ga weer ff liggenlol@ Brittie
brittie... alleen ontzettende dure sloten haalt iets uit mja voor dat geld kan je weer bijna een nieuwe fiets kopen hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik heb net finally het slot van m'n fiets doorgezaagd, gister niet meer aan toe gekomen. 5 minuutjes en ik was er doorheen, weet ik ook weer welke sloten ik níet meer moet kopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
blij dat ik een speciaal iemand iets moois kan geven
een dagje uit, een extra lichtje in haar leven
schuldgevoelens daar moet echt niemand aan doen
enige wat ik van haar wil is op mijn wang een kleine zoen
Ghehe, fair enoughquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
brittie... alleen ontzettende dure sloten haalt iets uit mja voor dat geld kan je weer bijna een nieuwe fiets kopen haha
niet door vertellen hoor, zijn maar paar mensen die dat wetenquote:
Truste Logiquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef Logician het volgende:ga weer slapen
![]()
Moest ff de laptop aanzetten
Veel plezier Brit
We hebben een kunstboompjequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hup hup, gewoon die meter sneeuw door met een bijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |