quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
quote:
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genietenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzo. Op zich sfeervol, maar op een gegeven moment wat teveel van het goeie
.
Oh doe es linkje? Of je username?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huis
Cool van die vriend! De piano is my big love. Ik had minder eigenwijs moeten zijn en gewoon naar het conservatorium moeten gaan. Nu kan ik helaas geen noten (meer) lezen, maar speel op mn gehoor. Heb wel youtube, inc schamele fans
![]()
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pffquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genieten. Maar daarna wordt het snel
.
Zoetsappige kerstfilms daarintegen vind ik altijd heeerlijk!
p.m. Wil niks zomaar open en bloot op fok! zetten. Dadelijk krijg ik stalkers, ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh doe es linkje? Of je username?![]()
[..]
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pff. Kerstfilms zijn echt
![]()
idd
jaa de brit die naar us gaat en verwende us kind naar de ukquote:
Jaaaaa die is zo leukquote:
mvv of vvv??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Uhm, er zal geen man bij zijn, als je dat bedoelt.quote:
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
Love actually! Geweldig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?
Nee nog nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
ik zou er heel goed over nadenken... en als je zoiets gaat doen niet met iemand die 1 van jullie al goed kent, gewoon een vage kennis waar je nauwlijks contact mee hebt.... gewoon zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |