Reservesleutel FTW natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
ik doe weer met je mee al ga ik vandaag wel ff verhuizen naar de woonkamer, gister in bed geblevenquote:waar de kont woon jij dan? mijn fiets staat al een jaar telkens in de gratis stalling met alleen een axa slot. Soms staat ie daar wel 3 dagen en het is een vrij dure fiets(en ik woon dus in den haag)
Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee dank je, ik blijf nog even lekker in bed liggen
laatste 10 jaar 1 fietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Reservesleutel FTW natuurlijk
Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.
Die moet je dan alsnog wel gaan halen.quote:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?quote:Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Spaken is iets van een duppie per stuk ofzo, dus da's ook een prima oplossing.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixen. Al gebeld, is niet zo duur
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef Alicey het volgende:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?
Leuk, wonen in een dorp.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Dan vond ik 'm weer ergens terug en dan werd hij weer gestolen.
Bij ons, in het durrep, werd dat op zaterdagavond nog al eens gedaan, dat er dan gewoon een fiets gejat werd en die dumpten ze dan bij huis ergens in de bosjes.
Niet bij mijn huis dan he...
Dus je zet je oorkleppen weer op?quote:Oh, de basisschool gaat weer op excursie zie ik...
Het heeft z'n voordelen.quote:
Naah, ze sjokken alleen voorbij.quote:Dus je zet je oorkleppen weer op?
...als ik een fiets ga stelen doe ik er ook altijd eerst een slot van mezelf omheenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Da's inderdaad in de stad een stuk lastiger, zeker in Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen.
1100m2 grond met een groot vrijstaand huis voor de prijs van een een appartement van 50m2 in een grote stad bijvoorbeeld.
Keuken is leuk inderdaad.quote:Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
En je kijkt ze indringend aan zodat ze hun mond niet durven open doen?quote:Naah, ze sjokken alleen voorbij.
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
Kijk maar even in de Altstadt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
je moet niets eh meissie....quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Logician het volgende:
Middag![]()
Blergh nog steeds grieperig/afkickverschijnselen en morgen naar een fok!meet van r&p pddnos/asperger gedoe. Bah![]()
Hoop dat ik me dan beter voel!
Zo te lezen is het weer lekker druk hier
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer elke fucking kut dag hardcore boven mijn hoofd![]()
![]()
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammer. Ik kan ze wel terugpesten door piano te gaan spelen
. Al vinden ze dat natuuuurlijk errug mooi
![]()
.
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianistquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Als jij voor de piano en warme chocolademelk zorgt
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
quote:
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genietenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzo. Op zich sfeervol, maar op een gegeven moment wat teveel van het goeie
.
Oh doe es linkje? Of je username?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huis
Cool van die vriend! De piano is my big love. Ik had minder eigenwijs moeten zijn en gewoon naar het conservatorium moeten gaan. Nu kan ik helaas geen noten (meer) lezen, maar speel op mn gehoor. Heb wel youtube, inc schamele fans
![]()
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pffquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genieten. Maar daarna wordt het snel
.
Zoetsappige kerstfilms daarintegen vind ik altijd heeerlijk!
p.m. Wil niks zomaar open en bloot op fok! zetten. Dadelijk krijg ik stalkers, ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh doe es linkje? Of je username?![]()
[..]
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pff. Kerstfilms zijn echt
![]()
idd
jaa de brit die naar us gaat en verwende us kind naar de ukquote:
Jaaaaa die is zo leukquote:
mvv of vvv??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Uhm, er zal geen man bij zijn, als je dat bedoelt.quote:
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
Love actually! Geweldig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?
Nee nog nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
ik zou er heel goed over nadenken... en als je zoiets gaat doen niet met iemand die 1 van jullie al goed kent, gewoon een vage kennis waar je nauwlijks contact mee hebt.... gewoon zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |