Je moet de hannenmaters eens de kost geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
Sowieso een hekel aan iemand hebben omdat hij/zij een bepaald geslacht heeft
Nah, die kost hou ik veel liever zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet de hannenmaters eens de kost geven.
Dat kan natuurlijk ook nog altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oid
Wel vaag dat je er zo hard op moet hameren.. Maar ach, het heeft gewerkt.quote:had meegedaan met actie van meld aan krijg 150 euries en zij zeiden dat ik het niet had gedaan enzo... naar een x aantal mailtjes is het door geschakkeld en zij (3e lijns helpdesk) zeggen dat ik idd WEL mijn claim had ingediend dus omstreeks 25 januari krijg ik toch mijn centjes
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
In veel grote West-Europese steden en landen (voor de langere afstanden) is het wel goed geregeld hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebben
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:29 schreef Brittie het volgende:Mogge!
Jeuj 2 uur geslapen en weer op het werk...
M''n fietssleutel is afgebroken vannacht op het station en nou moet ik m straks in de pauze open gaan zagenlekker dan.
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij isquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopen. Ik lach me ziek, ben benieuwd hoeveel commentaar ik krijg in die stalling straks
![]()
Fietsenmakers zijn overigens ook niet al te behulpzaam meer these days, zelfs mijn puppyeyes konden ze er niet toe bewegen een poot uit te steken.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Dat is me nog nooit gebeurd gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.quote:
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.
Ik ben er dit jaar voor het eerst sinds jaren weer eens een kwijt geraakt... Onbegrijpelijk dat iemand dat ding wilde hebben trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |