abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75475848
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hostile takeover?
Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.
pi_75475985
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?
Mu!
  donderdag 10 december 2009 @ 11:30:29 #103
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75476259
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Brittie het volgende:

[..]

Awesome pic
Qebbel!
You're welcome
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_75476476
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Qebbel het volgende:

[..]

You're welcome
Hoe was P. McC gister eigenlijk?
Je weet toch zichzellef.
pi_75476627
Mooie foto Qebbel!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 december 2009 @ 11:58:55 #106
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75477216
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Brittie het volgende:

[..]

Hoe was P. McC gister eigenlijk?
S*U*P*E*R*

Hij deed gewoon iets van 35(!) nummers, inclusief een hoop nostalgie (Beatles), odes aan John Lennon en George Harrison, vuurwerk en hij praatte Nederlands tussendoor ! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in . Had het voor geen goud willen missen!
pi_75477927
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Qebbel het volgende:

[..]

S*U*P*E*R*

Hij deed gewoon iets van 35(!) nummers, inclusief een hoop nostalgie (Beatles), odes aan John Lennon en George Harrison, vuurwerk en hij praatte Nederlands tussendoor ! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in . Had het voor geen goud willen missen!
Zo hee, dat is veel ^^. Mooi dat het leuk was!
Je weet toch zichzellef.
pi_75477999
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef SingleCoil het volgende:

...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?
AFAIK van de ontwikkelaar er van. Het is allemaal heel vaag, want dit pand is gehuurd, terwijl mijn baas wel weer andere panden op het terrein bezit en doorverhuurt.
pi_75478243
Zijn er trouwens nog mensen hier die vnv naar Peaches gaan?
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:51:36 #110
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75479046
wie zijn peaches??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75479320
Wie is Peaches moet je volgens mij vragen.
Precies antwoord kan ik je ook niet geven, ik ken niks van haar, behalve een duetje met Pink.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 december 2009 @ 13:00:44 #112
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75479367
Wikipedia!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peaches

Had nog nooit van haar gehoord. Dus idd niks in de planning.
pi_75481175
Ha, jammer, just checking .
Je weet toch zichzellef.
pi_75486036
Iedereen pleite?
  donderdag 10 december 2009 @ 16:13:57 #115
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75486054
nopez still here
pi_75486267
tja...moest even druk werken...vervelend maar soms is het niet anders
Mu!
pi_75486367
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...

Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alicey op 10-12-2009 16:31:56 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 16:24:36 #118
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75486442
soms ben ik best blij dat ik niet verder geleerd heb en een eenvoudig luchthaventje beveiligertje ben! ik kom op werk, doe mijn ding en ga naar huis. Geen zorgen geen extra werk
pi_75486576
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar daar kreeg ik echt problemen van.
Ik moet mijn hoofd gebruiken voor m'n werk, en iets ingewikkelds doen.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:32:56 #120
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75486738
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar daar kreeg ik echt problemen van.
Ik moet mijn hoofd gebruiken voor m'n werk, en iets ingewikkelds doen.
zeg ook soms

meestal verveel ik mij inderdaad maar als ik dan echt ene probleem passagier krijg dan is het een heerlijke uitdaging om te achterhalen wat ie verbergt. Helaas zijn de meeste passagiers en de recessie helpt ook niet echt mee.

Ik zou ook meer uitdaging willen maar op dit moment gaat mijn hypotheek voor op uitdaging, heb een slechte rug dus zeer blij met vast contract. Als het meezit ga ik een andere positie binnen mijn bedrijf krijgen waar ik meer uitdaging heb
pi_75486775
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).

Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.
pi_75486776
Wat ga je dan ongeveer doen KZ?
pi_75486843
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Alicey het volgende:
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...

Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Mu!
  donderdag 10 december 2009 @ 16:36:20 #124
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75486860
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).

Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.
ja maar ik hoef iig niet te bitchen dat ik nog zo veel werk naast het werk heb, als ik klaar ben ben ik klaar en dat is dus het gene wat ik fijn vind
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Alicey het volgende:
Wat ga je dan ongeveer doen KZ?
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goed
pi_75486883
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb ik net achter de rug gelukkig.
Nu een paar dagen vrij, volgende week nog een dag of 4 werken en dan relaxt het jaar uit.
Maar tot dinsdag was het dramatisch druk.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:37:57 #126
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75486925
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
als dat mij ooit overkomt, shoot me
pi_75486984
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:

Wat ik al zei over luxe paarden en werkpaarden enzo.
pi_75487029
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:

Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goed
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.
pi_75487056
Het is iets waar A. en ik nog wel eens een botsing over hebben. Voor mij hoeft er geen scheiding te zijn tussen werk en "prive", dus van mij mag iedereen mij altijd bellen en kan ik eigenlijk ook altijd werken. A. ziet dat anders, die heeft meer "vrij is vrij, tenzij er echt stront aan de knikker is".

Als A. later groot is ziet ze vast wel in dat ze het mis heeft, tot die tijd compromissen we maar wat

Hoe zit dat bij jullie?
Mu!
pi_75487098
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

als dat mij ooit overkomt, shoot me
...wees niet bang, het zijn wel lastige telefoontjes en mailtjes...
Mu!
  donderdag 10 december 2009 @ 16:42:58 #131
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75487123
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog niet
pi_75487212
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog niet
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid. Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
pi_75487293
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid. Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?
Mu!
pi_75487336
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?
Jij bent mijn privé-uitdaging.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:49:43 #135
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75487357
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oid

oeh ben blij! na een paar dagen mailen met ONLINE.NL heb ik te horen gekregen dat ik 150euries van ze ga krijgen

had meegedaan met actie van meld aan krijg 150 euries en zij zeiden dat ik het niet had gedaan enzo... naar een x aantal mailtjes is het door geschakkeld en zij (3e lijns helpdesk) zeggen dat ik idd WEL mijn claim had ingediend dus omstreeks 25 januari krijg ik toch mijn centjes
pi_75488184
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:
Het is iets waar A. en ik nog wel eens een botsing over hebben. Voor mij hoeft er geen scheiding te zijn tussen werk en "prive", dus van mij mag iedereen mij altijd bellen en kan ik eigenlijk ook altijd werken. A. ziet dat anders, die heeft meer "vrij is vrij, tenzij er echt stront aan de knikker is".

Als A. later groot is ziet ze vast wel in dat ze het mis heeft, tot die tijd compromissen we maar wat

Hoe zit dat bij jullie?
Ligt bij mij heel erg aan het werk. Bij mijn vorige baan zou ik echt in mijn vrije tijd geen zin hebben gehad in wat dan ook vanuit het werk. Nu zit ik op mijn vrije dagen en in het weekend mijn mail te lezen en te werken..

Dat is hopelijk tijdelijk, vanaf februari oid hoop ik gewoon te kunnen werken tijdens werktijd en daarnaast ben ik best bereikbaar zolang dat bij incidenten blijft.
Hoop ik dus..
  donderdag 10 december 2009 @ 17:17:29 #137
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75488393
en me ouders maar afvragen waarom ik geen band met ze heb

ga met kerstavond naar vaders toe, maar moet niet aan kadootjes doen. Ik zo van we zouden toch lootjes doen? Ja maar dat doen we op eerste kerstdag... aka ik doe niet aan kerst met ze en maar raar vinden dat ik geen moeite doe om een band op te bouwen
pi_75488605
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
  donderdag 10 december 2009 @ 17:25:08 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75488630
Gelukkig heb ik (nog) geen problematische relatie met mijn ouders.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 december 2009 @ 17:25:40 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75488648
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
. Slaap diep en fijn en misschien een leuke droom erbij.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 december 2009 @ 17:31:45 #141
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75488815
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik (nog) geen problematische relatie met mijn ouders.
mijn relatie is al sinds mijn 3e ofzo prolematisch met mijn ouders
  donderdag 10 december 2009 @ 17:32:24 #142
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75488829
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Hugs!
pi_75488933
Dat mixen van werk en privé, ik ken het wel. En ik ben er van terug gekomen
Mijn vrouw en ik hebben allebei een bedrijf, waarvan dat van mijn vrouw overduidelijk het drukste is.
Daarnaast werk ik als ambtenaar, en ben ik daarvoor eigenlijk de hele dat bereikbaar. Dwz dat ik mijn mail de hele dag door lees en beantwoord. Alleen, ik werk part-time.

Het werk gaat met een eigen bedrijf de hele dag door, en eerlijk gezegd ben ik er beter in om de knop om te zetten dan mijn vrouw. Dat leidt wel eens tot, euh, conflicten...

Het is heel belangrijk om ook echt vrije tijd te hebben. Eerst leek me dat van niet, maar op een gegeven moment liep ik toch ergens tegen aan.
Tegenwoordig gaan we in de zomer dus ook écht op vakantie, dus weg, en verder nog 2x per jaar.
pi_75489002
wat voor bedrijven hebben jullie, Lezzer?
Mu!
pi_75489111
Ik ga voor vandaag ook definitief stoppen met werk en prive mixen.

Bier en bitterballen ftw!
pi_75489192
Ja, ik maak ook net een Jupiler open
Mu!
  donderdag 10 december 2009 @ 17:52:59 #147
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75489407
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga voor vandaag ook definitief stoppen met werk en prive mixen.

Bier en bitterballen ftw!
en ik ga mijn maaltijd salade maar pakken
  donderdag 10 december 2009 @ 18:13:42 #148
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75489961
Lees net dat degene die gisteren met het spandoek "I'll trade my girlfriend for your plectrum" (die vooraan in het publiek stond bij Paul McCartney) een vrouw was! Hij heeft zijn plectrum vervolgens aan de verkeerde gegeven; namelijk aan de man die naast haar stond! Das balen zeg!
pi_75489985
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef SingleCoil het volgende:
wat voor bedrijven hebben jullie, Lezzer?
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
  donderdag 10 december 2009 @ 18:30:56 #150
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75490431
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')