Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.quote:
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.
You're welcomequote:
S*U*P*E*R*quote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hoe was P. McC gister eigenlijk?
Zo hee, dat is veel ^^. Mooi dat het leuk was!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
S*U*P*E*R*
Hij deed gewoon iets van 35(!) nummers, inclusief een hoop nostalgie (Beatles), odes aan John Lennon en George Harrison, vuurwerken hij praatte Nederlands tussendoor
! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in
. Had het voor geen goud willen missen!
AFAIK van de ontwikkelaar er van. Het is allemaal heel vaag, want dit pand is gehuurd, terwijl mijn baas wel weer andere panden op het terrein bezit en doorverhuurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?
zeg ook somsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar daar kreeg ik echt problemen van.
Ik moet mijn hoofd gebruiken voor m'n werk, en iets ingewikkelds doen.
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Alicey het volgende:
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...
Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.
ja maar ik hoef iig niet te bitchen dat ik nog zo veel werk naast het werk heb, als ik klaar ben ben ik klaar en dat is dus het gene wat ik fijn vindquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goedquote:
Dat heb ik net achter de rug gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
als dat mij ooit overkomt, shoot mequote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Wat ik al zei over luxe paarden en werkpaarden enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goed
...wees niet bang, het zijn wel lastige telefoontjes en mailtjes...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als dat mij ooit overkomt, shoot me
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog niet
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Jij bent mijn privé-uitdaging.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oidquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Ligt bij mij heel erg aan het werk. Bij mijn vorige baan zou ik echt in mijn vrije tijd geen zin hebben gehad in wat dan ook vanuit het werk. Nu zit ik op mijn vrije dagen en in het weekend mijn mail te lezen en te werken..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:
Het is iets waar A. en ik nog wel eens een botsing over hebben. Voor mij hoeft er geen scheiding te zijn tussen werk en "prive", dus van mij mag iedereen mij altijd bellen en kan ik eigenlijk ook altijd werken. A. ziet dat anders, die heeft meer "vrij is vrij, tenzij er echt stront aan de knikker is".
Als A. later groot is ziet ze vast wel in dat ze het mis heeft, tot die tijd compromissen we maar wat![]()
Hoe zit dat bij jullie?
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
mijn relatie is al sinds mijn 3e ofzo prolematisch met mijn oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik (nog) geen problematische relatie met mijn ouders.
Hugs!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
en ik ga mijn maaltijd salade maar pakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga voor vandaag ook definitief stoppen met werk en prive mixen.
Bier en bitterballen ftw!
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef SingleCoil het volgende:
wat voor bedrijven hebben jullie, Lezzer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |