Het is wel redelijk verdeeld zo: jij bent kostwinnaar en ik ben gezinshoofd!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is jaloers op Avey.
Maar Alicey is dus al druk aan het werken enzo..
Wat doet SC dan in dat kostuum?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
SC werkt thuis doorgaans in adamskostuum, en vandaag dus weer!
Ik heb m'n handen vol aan m'n vrouwquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vraag was meer of je het helemaal niet doet. Dus ook niet buiten het werk.
Vanyel is in joggingbroek.
Hoera voor thuiswerken
Ja, katten zijnquote:
Maar daar heb je verder toch geen last van?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef lezzer het volgende:
Ik ging boodschappen doen. Ik dacht "lekker vroeg om 9.00u is er geen hond".
Heeft de plaatselijke basisschool een excursie naar de Jumbo.
Tja, er zijn werkpaarden en luxe paarden..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is wel redelijk verdeeld zo: jij bent kostwinnaar en ik ben gezinshoofd!
Wat zei ik dat jij gezegd had dan? Want volgens mij mis ik iets dan....quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zei ik dat niet. Ik stelde enkel een vraag. Ik heb het wel eens op vorig werk gedaan ja. Jaaaren geleden, dat dan weer wel.
Ik hou ook van de Jumbo.quote:Ik hou van de Jumbo. Heb er geen in de buurt helaas, dus kom er veel te weinig. Met 80 basisschoolkinderen gaat er denk ik wel iets van de charme verloren.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daar heb je verder toch geen last van?
Ik zit aan de eetkamertafel te werken, dat is mijn favo werkplek in huis, en ik heb de gordijnen dicht anders zijn de meisjes niet van de stoep af te slaan, hetgeen bij A.weer negatieve gevoelens opwekt. En dat willen we niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doet SC dan in dat kostuum?
Ik zou er maar jeuk van krijgen op de zweterige stoel enzo. Bovendien zit ik zo'n beetje voor het raam, staat ook zo vreemd voor de overburen (en de mensen op straat).
"even mijn aantekeningen er bij pakken".quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef SingleCoil het volgende:
Soms heb ik ook een video-conference, dan doe ik wel even een trui of een tshirtje aan
...zo ongeveer. En laatst was er een thuis-werkende collega in een video confcall die daar niet aan gedacht had, hetgeen vrij grappig wasquote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
"even mijn aantekeningen er bij pakken".
Het geluid van een schoolplein vind ik echt vreselijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wij wonen aan een schoolplein, dan hoor je dat op een gegeven moment niet meer...
Volgens mij mis ik hier ook iets. Ik heb er geen last van om antwoored te geven op die vraag hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat zei ik dat jij gezegd had dan? Want volgens mij mis ik iets dan...
En, je hoeft toch geen antwoord te geven? ik branie er toch ook maar wat overheen?
Hoe heeft die dat opgelost?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...zo ongeveer. En laatst was er een thuis-werkende collega in een video confcall die daar niet aan gedacht had, hetgeen vrij grappig was
Awesome picquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Qebbel het volgende:
Die TT!![]()
Wat gaan we weer snel dames! (En heren of course!)
tvp-pic:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef SingleCoil het volgende:
was een knul van bull, die was ineens uit beeld en daarna had 'ie ineens een trui aan
Hostile takeover?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:11 schreef Alicey het volgende:
Een kudde Japanners is momenteel bezig om foto's te maken van ons bedrijfspand, de auto's voor de deur, etc.
Konichiwa!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:11 schreef Alicey het volgende:
Een kudde Japanners is momenteel bezig om foto's te maken van ons bedrijfspand, de auto's voor de deur, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |