Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.quote:

...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.

You're welcomequote:

S*U*P*E*R*quote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hoe was P. McC gister eigenlijk?

en hij praatte Nederlands tussendoor
  en hij praatte Nederlands tussendoor  ! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in
! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in  . Had het voor geen goud willen missen!
. Had het voor geen goud willen missen!

Zo hee, dat is veel ^^. Mooi dat het leuk was!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
S*U*P*E*R*
Hij deed gewoon iets van 35(!) nummers, inclusief een hoop nostalgie (Beatles), odes aan John Lennon en George Harrison, vuurwerken hij praatte Nederlands tussendoor
! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in
. Had het voor geen goud willen missen!

AFAIK van de ontwikkelaar er van. Het is allemaal heel vaag, want dit pand is gehuurd, terwijl mijn baas wel weer andere panden op het terrein bezit en doorverhuurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?

zeg ook somsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar daar kreeg ik echt problemen van.
Ik moet mijn hoofd gebruiken voor m'n werk, en iets ingewikkelds doen.

en de recessie helpt ook niet echt mee.
  en de recessie helpt ook niet echt mee. 

Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Alicey het volgende:
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...
Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.

ja maar ik hoef iig niet te bitchen dat ik nog zo veel werk naast het werk heb, als ik klaar ben ben ik klaar en dat is dus het gene wat ik fijn vindquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.

Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goedquote:

Dat heb ik net achter de rug gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |