Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Alicey het volgende:
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...
Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.
ja maar ik hoef iig niet te bitchen dat ik nog zo veel werk naast het werk heb, als ik klaar ben ben ik klaar en dat is dus het gene wat ik fijn vindquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goedquote:
Dat heb ik net achter de rug gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
als dat mij ooit overkomt, shoot mequote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Wat ik al zei over luxe paarden en werkpaarden enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goed
...wees niet bang, het zijn wel lastige telefoontjes en mailtjes...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als dat mij ooit overkomt, shoot me
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog niet
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Jij bent mijn privé-uitdaging.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oidquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Ligt bij mij heel erg aan het werk. Bij mijn vorige baan zou ik echt in mijn vrije tijd geen zin hebben gehad in wat dan ook vanuit het werk. Nu zit ik op mijn vrije dagen en in het weekend mijn mail te lezen en te werken..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:
Het is iets waar A. en ik nog wel eens een botsing over hebben. Voor mij hoeft er geen scheiding te zijn tussen werk en "prive", dus van mij mag iedereen mij altijd bellen en kan ik eigenlijk ook altijd werken. A. ziet dat anders, die heeft meer "vrij is vrij, tenzij er echt stront aan de knikker is".
Als A. later groot is ziet ze vast wel in dat ze het mis heeft, tot die tijd compromissen we maar wat![]()
Hoe zit dat bij jullie?
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
mijn relatie is al sinds mijn 3e ofzo prolematisch met mijn oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik (nog) geen problematische relatie met mijn ouders.
Hugs!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
en ik ga mijn maaltijd salade maar pakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga voor vandaag ook definitief stoppen met werk en prive mixen.
Bier en bitterballen ftw!
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef SingleCoil het volgende:
wat voor bedrijven hebben jullie, Lezzer?
"multimediabedrijf" is nogal een ruim begrip, daarin valt alles van telefoonsex tot cd-perserijen....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
quote:
Heb je die meegenomen uit de Thalys soms?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, ik maak ook net een Jupiler open
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Schijnt nogal regelmatig te gebeuren, dat mensen hun blikje dicht laten zitten en laten verdwijnen in hun tas.
In het geval van sommige drankjes moeten we dat ook doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
dus ze zitten beide in de "onderwereld"quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.
Ik heb het helemaal door, Lezzer is putjesschepper en mrs. Lezzer zit in de drugswereld. Crazy lesbo's.
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.quote:
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheidquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.
Ik vind relnichten gezelligquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheid)
die klm steward relnichten zijn niet een verrijking van de gezelligheid op schiphol hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind relnichten gezellig. En gewone homo's ook.
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
Als ze vals gaan doen, is het niet meer leuk.
Vandaag een rondje door de stad gereden. Wat een kut OV hier
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
Wou dat dat met de bussen hier ook werktequote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
De metro's in Londen en Parijs zijn ook goed te doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebben
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
Vaseline? Pjur zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
there is nothing wrong with ol' fashionquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen.
Vrouwen. En als bewijs:
[ afbeelding ]
Je moet de hannenmaters eens de kost geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
Sowieso een hekel aan iemand hebben omdat hij/zij een bepaald geslacht heeft
Nah, die kost hou ik veel liever zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet de hannenmaters eens de kost geven.
Dat kan natuurlijk ook nog altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oid
Wel vaag dat je er zo hard op moet hameren.. Maar ach, het heeft gewerkt.quote:had meegedaan met actie van meld aan krijg 150 euries en zij zeiden dat ik het niet had gedaan enzo... naar een x aantal mailtjes is het door geschakkeld en zij (3e lijns helpdesk) zeggen dat ik idd WEL mijn claim had ingediend dus omstreeks 25 januari krijg ik toch mijn centjes
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
In veel grote West-Europese steden en landen (voor de langere afstanden) is het wel goed geregeld hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:29 schreef Brittie het volgende:Mogge!
Jeuj 2 uur geslapen en weer op het werk...
M''n fietssleutel is afgebroken vannacht op het station en nou moet ik m straks in de pauze open gaan zagenlekker dan.
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij isquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopen. Ik lach me ziek, ben benieuwd hoeveel commentaar ik krijg in die stalling straks
![]()
Fietsenmakers zijn overigens ook niet al te behulpzaam meer these days, zelfs mijn puppyeyes konden ze er niet toe bewegen een poot uit te steken.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Dat is me nog nooit gebeurd gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.quote:
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.
Ik ben er dit jaar voor het eerst sinds jaren weer eens een kwijt geraakt... Onbegrijpelijk dat iemand dat ding wilde hebben trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
Reservesleutel FTW natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
ik doe weer met je mee al ga ik vandaag wel ff verhuizen naar de woonkamer, gister in bed geblevenquote:waar de kont woon jij dan? mijn fiets staat al een jaar telkens in de gratis stalling met alleen een axa slot. Soms staat ie daar wel 3 dagen en het is een vrij dure fiets(en ik woon dus in den haag)
Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee dank je, ik blijf nog even lekker in bed liggen
laatste 10 jaar 1 fietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Reservesleutel FTW natuurlijk
Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.
Die moet je dan alsnog wel gaan halen.quote:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?quote:Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Spaken is iets van een duppie per stuk ofzo, dus da's ook een prima oplossing.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixen. Al gebeld, is niet zo duur
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef Alicey het volgende:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?
Leuk, wonen in een dorp.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Dan vond ik 'm weer ergens terug en dan werd hij weer gestolen.
Bij ons, in het durrep, werd dat op zaterdagavond nog al eens gedaan, dat er dan gewoon een fiets gejat werd en die dumpten ze dan bij huis ergens in de bosjes.
Niet bij mijn huis dan he...
Dus je zet je oorkleppen weer op?quote:Oh, de basisschool gaat weer op excursie zie ik...
Het heeft z'n voordelen.quote:
Naah, ze sjokken alleen voorbij.quote:Dus je zet je oorkleppen weer op?
...als ik een fiets ga stelen doe ik er ook altijd eerst een slot van mezelf omheenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Da's inderdaad in de stad een stuk lastiger, zeker in Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen.
1100m2 grond met een groot vrijstaand huis voor de prijs van een een appartement van 50m2 in een grote stad bijvoorbeeld.
Keuken is leuk inderdaad.quote:Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
En je kijkt ze indringend aan zodat ze hun mond niet durven open doen?quote:Naah, ze sjokken alleen voorbij.
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
Kijk maar even in de Altstadt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
je moet niets eh meissie....quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Logician het volgende:
Middag![]()
Blergh nog steeds grieperig/afkickverschijnselen en morgen naar een fok!meet van r&p pddnos/asperger gedoe. Bah![]()
Hoop dat ik me dan beter voel!
Zo te lezen is het weer lekker druk hier
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer elke fucking kut dag hardcore boven mijn hoofd![]()
![]()
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammer. Ik kan ze wel terugpesten door piano te gaan spelen
. Al vinden ze dat natuuuurlijk errug mooi
![]()
.
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianistquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Als jij voor de piano en warme chocolademelk zorgt
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
quote:
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genietenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzo. Op zich sfeervol, maar op een gegeven moment wat teveel van het goeie
.
Oh doe es linkje? Of je username?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huis
Cool van die vriend! De piano is my big love. Ik had minder eigenwijs moeten zijn en gewoon naar het conservatorium moeten gaan. Nu kan ik helaas geen noten (meer) lezen, maar speel op mn gehoor. Heb wel youtube, inc schamele fans
![]()
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pffquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genieten. Maar daarna wordt het snel
.
Zoetsappige kerstfilms daarintegen vind ik altijd heeerlijk!
p.m. Wil niks zomaar open en bloot op fok! zetten. Dadelijk krijg ik stalkers, ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh doe es linkje? Of je username?![]()
[..]
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pff. Kerstfilms zijn echt
![]()
idd
jaa de brit die naar us gaat en verwende us kind naar de ukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |