"multimediabedrijf" is nogal een ruim begrip, daarin valt alles van telefoonsex tot cd-perserijen....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
quote:
Heb je die meegenomen uit de Thalys soms?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, ik maak ook net een Jupiler open
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Schijnt nogal regelmatig te gebeuren, dat mensen hun blikje dicht laten zitten en laten verdwijnen in hun tas.
In het geval van sommige drankjes moeten we dat ook doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
dus ze zitten beide in de "onderwereld"quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.
Ik heb het helemaal door, Lezzer is putjesschepper en mrs. Lezzer zit in de drugswereld. Crazy lesbo's.
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.quote:
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheidquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.
Ik vind relnichten gezelligquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheid)
die klm steward relnichten zijn niet een verrijking van de gezelligheid op schiphol hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind relnichten gezellig. En gewone homo's ook.
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
Als ze vals gaan doen, is het niet meer leuk.
Vandaag een rondje door de stad gereden. Wat een kut OV hier
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
Wou dat dat met de bussen hier ook werktequote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
De metro's in Londen en Parijs zijn ook goed te doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebben
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
Vaseline? Pjur zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebben
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
there is nothing wrong with ol' fashionquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen.
Vrouwen. En als bewijs:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |