Aah joh, die zien de derde foto in de OP en dan zijn ze weer weg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
Oh, je wil graag heterojongens naar dit topic lokken?
ditoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind die dame met het korte haar op het laatste plaatje in de OP echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gezoend met een vrouw die daarop leek. Zag eruit alsof ze dertig was. Na een half uur zoenen bleek ze 46 te zijn.quote:
quote:
maar ze zoende wel lekker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laatst gezoend met een vrouw die daarop leek. Zag eruit alsof ze dertig was. Na een half uur zoenen bleek ze 46 te zijn.![]()
Waarom trek ik oudere vrouwen aan?![]()
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging rokenquote:
Als het echt dons is, dan zou ik dat niet gaan harsen hoor. Het komt, volgens mij, harder terug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging roken(zij rookt niet). En toen ik naar de WC ging dook ze daar ook ineens op.
![]()
Ik had trouwens van de zomer een eyeopener. Ik zoende met een meisje die zo'n donssnorretje had. En toen besefte ik me dat ik dat ook heb, dus nou moet ik eigenlijk beginnen met harsen.
Ghe, krijg je dan zo'n mannensnor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het echt dons is, dan zou ik dat niet gaan harsen hoor. Het komt, volgens mij, harder terug.
Welk gedeelte precies? Mijn snor of haar desperateheid?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef lezzer het volgende:
tvp maar, want ik weet niet wat ik op de post hierboven ^^ moet zeggen....
verdorrie zo zoen ik ook... plagend in lipje bijten enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging roken(zij rookt niet). En toen ik naar de WC ging dook ze daar ook ineens op.
![]()
Ik had trouwens van de zomer een eyeopener. Ik zoende met een meisje die zo'n donssnorretje had. En toen besefte ik me dat ik dat ook heb, dus nou moet ik eigenlijk beginnen met harsen.
Oeh ja. Valt me op dat de helft van de vrouwen echt enorm goed kan zoenen, de andere helft brengt het er alsnog beter vanaf dan de meeste mannen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verdorrie zo zoen ik ook... plagend in lipje bijten enzo
Goed kunnen zoenen vind ik wel heel belangrijk. Mensen die daar slecht in zijn, die vallen snel af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh ja. Valt me op dat de helft van de vrouwen echt enorm goed kan zoenen, de andere helft brengt het er alsnog beter vanaf dan de meeste mannen.
Ik vind het niet totaal onoverkomelijk, maar als de dame in kwestie toch niets bij me losmaakt, dan zoen ik niet nog eens met haar. Sommige meiden maken niets in mij los maar die zoenen zó lekker dat je dat een paar avonden herhaalt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed kunnen zoenen vind ik wel heel belangrijk. Mensen die daar slecht in zijn, die vallen snel af.
En dan alleen maar zoenen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het niet totaal onoverkomelijk, maar als de dame in kwestie toch niets bij me losmaakt, dan zoen ik niet nog eens met haar. Sommige meiden maken niets in mij los maar die zoenen zó lekker dat je dat een paar avonden herhaalt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou laura is definitief uit de picture....-O- andere kant ook wel goed, kan ik alles afsluiten
zoenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan alleen maar zoenen?
Dat zou ik moeilijk vol kunnen houden..
Kwestie van in je eentje naar huis gaan. Sowieso moet iemand voor seks wel wat bij me losmaken. Meer dan alleen goed zoenen dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan alleen maar zoenen?
Dat zou ik moeilijk vol kunnen houden..
Niet scheren is een goeie oplossing om niet met iemand in bed te duikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kwestie van in je eentje naar huis gaan. Sowieso moet iemand voor seks wel wat bij me losmaken. Meer dan alleen goed zoenen dus.
Ik wil mijn huisgenootje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |