abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89002934
quote:
Op maandag 22 november 2010 07:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ugh. Ochtendmensen die het gezellig vinden om lekker door het huis te gaan banjeren en overal hun vrolijkheid en parfum achter te laten. ;(
Dat parfum vooral ja. Heb je je ogen nog nauwelijks open weten te krijgen, daalt er al zo'n wolk op je neer :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89002949
Of mensen die elke dag méér parfum op doen omdat ze het zelf niet meer ruiken. ;(

* lezzer is aan het inzingen voor the big concert vanavond *O*
pi_89002963
Wat dat dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89003076
Hiero

Het vervelende is dat ik heg noch steg weet in Amsterdam.
Iemand met tips voor een hapje in de buurt van Paradiso? Moet ik nog iets van lesbischen aard doen "als ik er toch ben"?
Ik wilde wel naar Vrolijk, maar volgens mij is dat weer helemaal ergens anders ;(
Help?

[ Bericht 61% gewijzigd door lezzer op 22-11-2010 09:02:51 ]
pi_89003433
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Hiero

Het vervelende is dat ik heg noch steg weet in Amsterdam.
Iemand met tips voor een hapje in de buurt van Paradiso? Moet ik nog iets van lesbischen aard doen "als ik er toch ben"?
Ik wilde wel naar Vrolijk, maar volgens mij is dat weer helemaal ergens anders ;(
Help?
Wagamama! Dat zit zo ongeveer naast Paradiso *O*
Je weet toch zichzellef.
pi_89003471
Oeh, dat lijkt me heerlijk (toffe site ook), maar mijn vrouw is niet zo van "over de grens eten".
Ook nog iets waar ze friet met saté ( lekker hollands :') ) hebben?
pi_89003671
:') Eh... ja dat weet ik dan weer niet zo :). Op het Leidseplein zitten wel een aantal tentjes waar je gewoon pub grub kunt eten. En schuin tegenover Paradiso zit ook nog een pannenkoekenhuis ;).
Je weet toch zichzellef.
pi_89003696
Pub Grub? Ik kom uit de provincie he...
pi_89003790
:D Oh ja, gewoon hamburgertjes, patat, dat soort dingen. Die je in een pub kunt bestellen. Weetjewel ;)
Je weet toch zichzellef.
pi_89004006
Maar hoera, lezzer naar Kayak!
pi_89004089
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:47 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoera, lezzer naar Kayak!
:Y *O*

Intussen krijg ik ook nog dreigementen met rechtzaken via mail. Maar dat gaat helemaal ergens anders over.
pi_89004171
Ook interessant. Wie heb je opgelicht?

En ik kan er niks aan doen, maar VH1 classic O+ O+ O+
pi_89004230
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Ook interessant. Wie heb je opgelicht?
Ik niemand, maar ik beheer een forum waarop iets gezegd is over een stumperd op marktplaats en die is daar nou boos over. Dit alles is trouwens al een jaar geleden. Zal z'n naam wel door Google getrokken hebben.
quote:
En ik kan er niks aan doen, maar VH1 classic O+ O+ O+
Je ontdekt de geneugten van het pluspakket? :D
pi_89004576
Jaaa, forumbeheerders aanklagen voor wat hun gasten roepen. Altijd lachen.

Pluspakket is erg leuk nu gratiesj. Of ik het net zo prachtig vind als ik ervoor moet betalen, weet ik niet ;) Er zijn totnogtoe denk ik 5 zenders in t totale pakket waar ik wel naar zou willen kijken. Buiten wat je standaard krijgt dan natuurlijk he.
pi_89004937
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:12 schreef Vanyel het volgende:
Jaaa, forumbeheerders aanklagen voor wat hun gasten roepen. Altijd lachen.
Ik zal je zeggen, ik heb zin om dat topic te kicken met die hele mailwisseling O-)
Of alles weghalen, en dan zeggen dat het verwijderd is vanwege dreigementen enz.
quote:
Pluspakket is erg leuk nu gratiesj. Of ik het net zo prachtig vind als ik ervoor moet betalen, weet ik niet ;) Er zijn totnogtoe denk ik 5 zenders in t totale pakket waar ik wel naar zou willen kijken. Buiten wat je standaard krijgt dan natuurlijk he.
Welk pakket heb je nu?
pi_89004976
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, ik heb zin om dat topic te kicken met die hele mailwisseling O-)
Of alles weghalen, en dan zeggen dat het verwijderd is vanwege dreigementen enz.
Dat laatste is wel een mooie. Dan kick je 'm automatisch met je mededeling en kun je ook nog richting de klager aangeven dat je actie hebt ondernomen :D

quote:
Welk pakket heb je nu?
Alles. Eerste twee weken gratis uitproberen in de hoop dat je verslaafd raakt.
pi_89005190
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een mooie. Dan kick je 'm automatisch met je mededeling en kun je ook nog richting de klager aangeven dat je actie hebt ondernomen :D
Ja, ook leuk voor dat google zoekresultaat op z'n naam. Staat er niet waar het over ging, maar wel dat het een zeiksnor is. O-)
quote:
Alles. Eerste twee weken gratis uitproberen in de hoop dat je verslaafd raakt.
En wat hou je uiteindelijk over? Heb je "standaard pakket analoog maar nu digitaal" of heb je extra zenders?
pi_89005821
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, ook leuk voor dat google zoekresultaat op z'n naam. Staat er niet waar het over ging, maar wel dat het een zeiksnor is. O-)
Ja die naam moet dan natuurlijk ook weg..
quote:
En wat hou je uiteindelijk over? Heb je "standaard pakket analoog maar nu digitaal" of heb je extra zenders?
Ze roepen heel enthousiast standaardpakket met wel x extra zenders, maar die x zenders zijn dan TV Friesland, AT5, Omroep Gelderland, L1 en wat dies meer zij. Voornamelijk regionale zenders, volgens mij niet of nauwelijks leuke extra dingen.
Ze hebben wel een aanbieding voor de komende 2 maanden gratis 'Digitaal totaal'=alles (per maand opzegbaar O-), wat daarna komt moeten we nog maar zien. Eerst toch maar eens binnenkort iets gaan doen aan die kabels die (hopelijk) t beeld storen.
pi_89006178
Als ik later groot ben wil ik ook digitale tv B-)
Je weet toch zichzellef.
  maandag 22 november 2010 @ 11:20:20 #270
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89006352
Lezzer naar Amsterdam! _O_

Leidseplein zou ik persoonlijk mijden. Daar is weinig Amsterdams aan; alléén maar toeristen en ander niet-Amsterdams gespuis :{w . Behalve hotel Americain. Daar kun je ook eten.

Voor een eetcafe in de buurt, kun je de kant van de Nieuwe Spiegelstraat oplopen. Daar zitten een aantal cafeetjes, zoals bijv. Cafe Heuvel hoek nieuwe Spiegelstraat Prinsengracht. Echt een Amsterdams cafe, maar ik weet niet heel zeker of je er ook kunt eten. Maar er zit daar nog veel meer in de buurt.
Héérlijk eten kun je bij Red op de hoek van de Keizersgracht en Spiegelstraat. Niet echt een eetcafe, waar je een sateetje haalt, maar je kunt hier kiezen tussen kreeft of tournedos en daarbij krijg je salade en friet. Fucking lekker! Wij gaan er weleens smullen met z'n tweetjes. :9

Anders kun je ook de hele andere kant oplopen langs hotel Americain, daar links langs de gracht zit een klein theatercafe de Smoeshaan (bij theater Bellevue), kun je goed en gezellig eten.

Je hebt ook nog Stoop & Stoop , nooit geweest.

Iets lesbisch? Jullie kunnen ook nog naar de Saarein
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_89006617
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja die naam moet dan natuurlijk ook weg..

[..]
Voor Google geen punt. De Google Cache brengt dat resultaat zolang er geen 404 melding komt voor zover ik weet. Die naam staat dan uiteraard niet meer in dat topic.
quote:
Ze roepen heel enthousiast standaardpakket met wel x extra zenders, maar die x zenders zijn dan TV Friesland, AT5, Omroep Gelderland, L1 en wat dies meer zij. Voornamelijk regionale zenders, volgens mij niet of nauwelijks leuke extra dingen.
Ze hebben wel een aanbieding voor de komende 2 maanden gratis 'Digitaal totaal'=alles (per maand opzegbaar O-), wat daarna komt moeten we nog maar zien. Eerst toch maar eens binnenkort iets gaan doen aan die kabels die (hopelijk) t beeld storen.
Wij hebben dat pluspakket van @home, en ik moet zeggen dat ik er toch veel naar kijk naar die extra zenders :)
pi_89006829
Jamaar jij kijkt voetbal!

Brittie, het is minder duur dan je denkt. Wij waren door de veel te dure nieuwe TV voor 79 euro klaar.
Anders betaal je ook voornamelijk eenmalig voor de ontvanger en hou je voor je oude prijs de gewone zenders.
pi_89007060
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar jij kijkt voetbal!
Jup, maar dat is Eredivisie Live, daar betaal ik dan nog extra voor.
Ik heb Digitaal Plus, FIlm1/2/3/Action, én Eredivisie Live.
:@
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 22 november 2010 @ 11:46:39 #274
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_89007165
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 06:56 schreef lezzer het volgende:
Oh en trouwens, sneeuw? Heb ik iets gemist? :o
ff knip en plak doen? :)

quote:
Donderdag: SNEEUW
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, maandag

Nederland moet zich voorbereiden op een ijskoude winterse periode, met hevige sneeuwval en bittere kou. Meteorologen spreken van een spectaculaire weersvoorspelling met een aanzienlijke kans dat er vanaf vrijdag een dik pak sneeuw van 15 centimeter valt. De kans bestaat dat in het weekeinde het minimumrecord voor november van min 13.6 graden (30 november 1976 in Eelde) wordt gebroken.

Waarschijnlijk begint het donderdagnacht al te sneeuwen, zegt weerman Hajo Smit van sneeuwverwachting.nl. Vrijwel heel Europa zal wit kleuren.
En als dat nou inderdaad zo snel gaat.... Dan heb ik een gedwongen verlening van mn vakantie waarschijnlijk ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_89007198
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Jup, maar dat is Eredivisie Live, daar betaal ik dan nog extra voor.
Ik heb Digitaal Plus, FIlm1/2/3/Action, én Eredivisie Live.
:@
:D
Maar wat zit er dan nog in het pluspakket?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')