Ja, ik ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En een van de mooiste scenes uit V for Vendetta:![]()
!
Huilen! Elke keer![]()
.
quote:But what I hope most of all is that you understand what I mean when I tell you that even though I do not know you, and even though I may never meet you, laugh with you, cry with you, or kiss you. I love you. With all my heart, I love you.
Wel begrijpelijk, je kunt er tenslotte een hoop ongemak aan beleven als T en E niet helemaal goed zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zoveel over T en E gelezen de laatste tijd, dat dat het eerste is waar ik aan denk
Leuke vrouw inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een fantastische vrouw is het toch.
Oh, daar ben ik niet zo bekend mee nee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, dat wordt het tweede jaar op rij dat ik het niet vier![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn vader gaat naar het buitenland tot Sinterklaas, en mijn zus kan volgens mij ook de andere weekenden niet meer. En daar gaat het me toch vooral om.Je kunt het natuurlijk wel samen met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, dat wordt het tweede jaar op rij dat ik het niet viervieren.
Ik las eerst dat je vader naar het buitenland zou gaan als Sinterklaas. Ik zag het al helemaal voor me.![]()
Ik was afgelopen dinsdag jarig, dus het is al achter de rug.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel samen met jevieren.
Dat is niet leuk nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dinsdag jarig, dus het is al achter de rug.
Hoestend en ziekzijnd in en auto zitten, en 's avond geradbraakt naar bed. Het was een rare verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |