quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
m'n pc was aan het herstarten, dus ik kon niets eens reageren, als ik het al zou willenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
en niemand die iets zegt....
ze dachten waarschijnlijk: Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
en niemand die iets zegt....
Dat was mijn gedachten...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik had niet eens door dat die andere vol was
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..
Dat was mijn gedachten...
Wou vanavond ik mijn old-time hobby weer eens oppakken blijkt dat kreng gewoon stuk te wezen
Dank je! jij ook slaap lekker! (maar je mag me aanspreken met de heer Hierissieweer of de heer bacc Hierissieweerquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:10 schreef Wexy het volgende:
* Wexy post ff n tvptje en morgen de rest
slaap lekker dames
Ik heb vroeger veel achter de naaimachine gezeten (in een tijd dat ik dacht dat ik naar de modevakschool zou gaan, in navolging van mijn zus)quote:
Aha, ik schrok al. Had beelden van opblaaspoppen in mijn hoofd (oude hobby als in, toen je nog niet uit de kast wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel achter de naaimachine gezeten (in een tijd dat ik dacht dat ik naar de modevakschool zou gaan, in navolging van mijn zus)
Bah!quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Aha, ik schrok al. Had beelden van opblaaspoppen in mijn hoofd (oude hobby als in, toen je nog niet uit de kast was)
Tis eigenlijk die van mijn moeder, oude singer... Ben ook wat van mijn patronen kwijt zie ik nu en kwam nog een oud werkstuk tegen (een pak) dat ik maakte voor de bruiloft van mijn zus...quote:Jammer dat je naaimasjien stuk is
En die is ondertussen al weer gescheiden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah!
[..]
Tis eigenlijk die van mijn moeder, oude singer... Ben ook wat van mijn patronen kwijt zie ik nu en kwam nog een oud werkstuk tegen (een pak) dat ik maakte voor de bruiloft van mijn zus...
Nee dat nog net niet, zitten druk in de verbouwing(netzo als de andere zus... raar allebij verbouwen ze...) Maar tis inmiddels ook weer 8 jaar geleden, weet alleen niet meer wat ik toen aan had, volgens mij had ik wel iets casual/chique aan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En die is ondertussen al weer gescheiden?
Das best een breed begrip, casual/chique.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, zitten druk in de verbouwing(netzo als de andere zus... raar allebij verbouwen ze...) Maar tis inmiddels ook weer 8 jaar geleden, weet alleen niet meer wat ik toen aan had, volgens mij had ik wel iets casual/chique aan.
Ik ga denk wel foto's kijken, maar slaap lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Das best een breed begrip, casual/chique.
Maar goed, ik ga slapen, truste
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |