quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
m'n pc was aan het herstarten, dus ik kon niets eens reageren, als ik het al zou willenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
en niemand die iets zegt....
ze dachten waarschijnlijk: Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
en niemand die iets zegt....
Dat was mijn gedachten...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik had niet eens door dat die andere vol was
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..
Dat was mijn gedachten...
Wou vanavond ik mijn old-time hobby weer eens oppakken blijkt dat kreng gewoon stuk te wezen
Dank je! jij ook slaap lekker! (maar je mag me aanspreken met de heer Hierissieweer of de heer bacc Hierissieweerquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:10 schreef Wexy het volgende:
* Wexy post ff n tvptje en morgen de rest
slaap lekker dames
Ik heb vroeger veel achter de naaimachine gezeten (in een tijd dat ik dacht dat ik naar de modevakschool zou gaan, in navolging van mijn zus)quote:
Aha, ik schrok al. Had beelden van opblaaspoppen in mijn hoofd (oude hobby als in, toen je nog niet uit de kast wasquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel achter de naaimachine gezeten (in een tijd dat ik dacht dat ik naar de modevakschool zou gaan, in navolging van mijn zus)
Bah!quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Aha, ik schrok al. Had beelden van opblaaspoppen in mijn hoofd (oude hobby als in, toen je nog niet uit de kast was)
Tis eigenlijk die van mijn moeder, oude singer... Ben ook wat van mijn patronen kwijt zie ik nu en kwam nog een oud werkstuk tegen (een pak) dat ik maakte voor de bruiloft van mijn zus...quote:Jammer dat je naaimasjien stuk is
En die is ondertussen al weer gescheiden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah!
[..]
Tis eigenlijk die van mijn moeder, oude singer... Ben ook wat van mijn patronen kwijt zie ik nu en kwam nog een oud werkstuk tegen (een pak) dat ik maakte voor de bruiloft van mijn zus...
Nee dat nog net niet, zitten druk in de verbouwing(netzo als de andere zus... raar allebij verbouwen ze...) Maar tis inmiddels ook weer 8 jaar geleden, weet alleen niet meer wat ik toen aan had, volgens mij had ik wel iets casual/chique aan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En die is ondertussen al weer gescheiden?
Das best een breed begrip, casual/chique.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, zitten druk in de verbouwing(netzo als de andere zus... raar allebij verbouwen ze...) Maar tis inmiddels ook weer 8 jaar geleden, weet alleen niet meer wat ik toen aan had, volgens mij had ik wel iets casual/chique aan.
Ik ga denk wel foto's kijken, maar slaap lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Das best een breed begrip, casual/chique.
Maar goed, ik ga slapen, truste
quote:
Goed he!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk: Beter laat dan nooit
goede TT JB
Een ware ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Goed he!
Is er een met dubbele bodem
Tja, wat verwachtte je dan ?quote:
vertelquote:
Het zit er nu in ieder geval aan te komen JBquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ach, gewoon, alles...
Ik wil gewoon dat het allemaal achter de rug is en dat ik lekker op de bank kan gaan hangen en een boekje lezen. Dat de kindjes boven liggen te slapen en dat ik rust aan mijn kop heb.
Zeker... De bank wordt een andere, en een 'boven' is misschien ook niet zeker, maar je zal dit jaar nog op een bank een boekje lezen terwijl je kindjes rustig liggen te slapen, en dan heb je niets aan je kop dan of je rooibosthee of earl grey zal nemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop het...
Goedemiddag iedereen!quote:
Is ook lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Goedemiddag iedereen!
* 6L6 maakt een mok echte cappuccino met mijn espressomachineAlsjeblieft!
Eentje met tijgerprintquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag een heel leuke (Erg foute) rode hoekbank!
Maar die is al weg...
Maar goed, als ik iets heb, zullen er vast wel andere interessante banken te koopp staan op MP.
Ik heb wel een heel mooie poef met zebraprint gezienquote:
Ik vind poef altijd zo gezellig klinkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel mooie poef met zebraprint gezien
Wat zal jij een gezellig huisje krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Die vind ik leuk ja
En deze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ik vind er eigenlijk wel veel leuk)
Dat zielig doen is echt van 20 jaar geleden hoor, dat werkt zo niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dr34M3r?
Hoe doe jij dat met reageren?Zijn er net zoveel reakties op elk huis als in EHV?
En ze zeiden dat als je maar zielig genoeg gaat doen bij de woningstichting, je gewoon een huis krijgt(Is niks voor mij trouwens) dus mocht de nood heel hoog zijn, kun je dat altijd nog proberen.
Kwak 'm online?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef hierissieweer het volgende:
FOEK! Echt kut, sollicitatiebrieven schrijven is niet mijn sterkste punt, helaas. En niemand kan nu even mijn brief nalezen.
Die aanhalingstekens waren om het woord zelf tussen de rest van de zin uit te halen. Ik meen het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef hierissieweer het volgende:
FOEK! Echt kut, sollicitatiebrieven schrijven is niet mijn sterkste punt, helaas. En niemand kan nu even mijn brief nalezen. Echt minders!
Wonderer, ik vind betrokken tussen aanhalingstekens toch een beetje echt.... Tis toch wel een compliment?
Dat is te duur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:12 schreef NanKing het volgende:
Je krijgt hier in Rotterdam bij de woningstichtingen echt bijna nergens meer urgentie voor. Zelfs smerige scheidingen zijn niet altijd een garantie voor urgentie, en dan te bedenken dat de gemiddelde wachttijd iets van 7 jaar is.
Misschien particulier zoeken JB?
Natúúrlijk kom ik langs! Met een kamerplant en een quichequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Kom je op bezoek?
Dat kan ik dan gewoon lekker aan iedereen vragen!
Je mag zelfs blijven slapen dan als je wilt!
(Ik is opstandig)
Nou ja, ik weet toevallig een verhaal van een vriend van mij... Is heel wat anders hoor, maar laat wel even zien dat er nog 'te praten' valt:quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zielig doen is echt van 20 jaar geleden hoor, dat werkt zo niet meer.
Als je urgentie hebt wel natuurlijk, maar daar moet nogal wat voor aan de hand zijn tegenwoordig.
M.a.w. dan moet je volgens mij echt in een heel smerige scheiding liggen of afgeslagen worden o.i.d.
Dr34M3r, had jij urgentie?
Oeh, namen! Wie weet ken ik haar wel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
Als iemand (in Eindhoven) graag kinderverhalen wil leren schrijven, de schrijfjuf daar voor de cursus is heel hip en heeeel goed(en een tommie)
Dus allemaal aanmelden
Cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef wonderer het volgende:
Tickets geboekt, trouwens. 11 april tot 1 mei
Amsterdam-Oost, de bar/restaurant/theater/club/cafe waar ik werk. Geeft een groot Koninginnedag-festival met allerlei moois. Maar ik weet nog niet precies watquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef wonderer het volgende:
Waar en wat is dat?
Nou já, dat kan je dus echt niet maken he!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef maedel het volgende:
Meteen maar effe, ik weet niet of ik met K-dag überhaupt wel in den lande ben.
nou, je hebt dan dat lange weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou já, dat kan je dus echt niet maken he!
of eigenlijk ben ik wel jaloers...ieder jaar neem ik weer het besluit om volgend jaar echt de stad, maar liever nog het land, te ontvluchten...
Ik weet niet of ik Brad zo gek krijg om met Koninginnedag naar Amsterdam te gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Amsterdam-Oost, de bar/restaurant/theater/club/cafe waar ik werk. Geeft een groot Koninginnedag-festival met allerlei moois. Maar ik weet nog niet precies wat
Nou ja, als je nou ergens moet zijn met Koninginnedag! Da's toch leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Brad zo gek krijg om met Koninginnedag naar Amsterdam te gaan.
Als je te lang in de zon ligt dan komt het met de oranje kleur ook wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, je hebt dan dat lange weekend.
Wie weet ga ik dan wel in Spanje aan het strand liggen ofzo.
Barcelona schijnt het gaymekka tegenwoordig te zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je te lang in de zon ligt dan komt het met de oranje kleur ook wel goed.
Op zich wel, maar we hebben allebei last van "grote mensenmassa's"-fobie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, als je nou ergens moet zijn met Koninginnedag! Da's toch leuk?
Bruin? Ik dacht dat je rood wasquote:
Euh ja, dan kun je in principe eigenlijk beter in mijn woonplaats K-dag gaan vieren. Hier hangt niet eens iemand een vlag uit, laat staan dat ie te porren is tot enige activiteit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich wel, maar we hebben allebei last van "grote mensenmassa's"-fobie.
Hou daar eens mee opquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te procrastineren...
Over vlaggen gesproken, Brad is de 27ste jarig dus dan hangt de vlag ook voor hem uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, dan kun je in principe eigenlijk beter in mijn woonplaats K-dag gaan vieren. Hier hangt niet eens iemand een vlag uit, laat staan dat ie te porren is tot enige activiteit.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op![]()
Viezerik
jij blij ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Vliegtuig in Eelde landt gevaarlijk
OMG
Ik gok op de diagnose keel en oorpijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan weet je het nu
Ik heb keel- en oorpijn. Diagnose iemand? ben net beter...
Heel irritant.
quote:
Zal wel ja, die mensen die wel in dat vliegtuig zaten hebben verder niets en zullen ook wel blij zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij ons in het vliegtuig zaten mensen die niet in dat vliegtuig zaten omdat dat vol zat.Die zullen nu ook best blij zijn.
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik stoor me aan sommige mensen op fok.
Is niet slim geloof ik... Maar okee.
Eej, niet het smeuïge verhaal verkloten hequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zal wel ja, die mensen die wel in dat vliegtuig zaten hebben verder niets en zullen ook wel blij zijn
Ik soms, maar dan kan ik er ook heel erg van genieten om ze op hun nummer te zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensen.
Hey waar is je reltommy ondertitel nou.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Eej, niet het smeuïge verhaal verkloten he![]()
Aan wie erger je je? En, mag ik mee doen?
ja, krijgen we nog een link of wat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg ze niet op hun nummer gezet, ze zijn te koppig
als het goed is heb je pm.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, krijgen we nog een link of wat?![]()
* maedel to the rescue
Nou zo vervelend ben ik nou ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensen.
Ik las dus kut-dag.... Ik dacht, goh die lesbo's grijpen ook alles aan voor een feestje, maar er word (helaas) koninginnedag bedoeld...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:01 schreef JamesBrownie het volgende:
K-dag
Waar?quote:
Ik vind koninginnedag best leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik las dus kut-dag.... Ik dacht, goh die lesbo's grijpen ook alles aan voor een feestje, maar er word (helaas) koninginnedag bedoeld...
Het is wel leuk, behalve in Amsterdam-Centrum...De enige dag dat ik hartstochtelijk met de ras-Amsterdammers mee doe in het schelden op die idiote provincialen die de stad komen verstieren. Mijn hemel, het uitschot van 't land wat zich dan verzamelt en bezat is ongelooflijk. En maar denken, we zijn in Amsterdam, dus hier maakt het toch niet uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind koninginnedag best leuk
Is het gezellig in Eindhoven? Ik ben daar sowieso nooit geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik in Eindhoven
Eigenlijk ben ik meestal wel in Eindhoven
Tuurlijk niet Stroek, dat kunnen we toch allemaal niet zonder jou!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:
is er nog koffie ?
Da's nou precies waarom ik Amsterdam gewoon liever altijd mijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is wel leuk, behalve in Amsterdam-Centrum...De enige dag dat ik hartstochtelijk met de ras-Amsterdammers mee doe in het schelden op die idiote provincialen die de stad komen verstieren.
Er is een verschil in provincialen:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's nou precies waarom ik Amsterdam gewoon liever altijd mijd
Maar dan omdat ik uit de provincie kom
Ik ga zelf ongeveer eens per maand. Friso is ontzettend leuk, maar ook op het stratumseind. En dat valt reuze mee met die leeftijd hoor, je bent jonger dan ik! En ik voel me niet eens oud daarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, ik weet niet beter natuurlijk
Ik vind het geen mooie stad, maar vaak wel gezellig, alleen de gemiddelde leeftijd op Stratums Eind is denk ik 15 ofzo, dus das minder...
Over een tijdje wil ik toch wel wat meer uitgaan, alleen moet ik even kijken waar ik op mijn leeftijd nog terecht kan zonder raar aangekeken te worden(Ik ga niet vaak uit dus)
Dat doe ik ook! en ik ben geen boer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Er is een verschil in provincialen:
-boeren uit de omgeving van A'dam die in het weekend het Rembrandtplein slopen
-boeren uit het hoge Noorden, diepe Zuiden en het verre Oosten die met wandelschoenen en rugtassen vol gesmeerde boterhammen tussen de Dam en het Museumplein fietspaden blokkeren
-leuke mensen die gewoon willen komen zien hoe een stad hoort te zijn
Ik zou niet weten waar ik moest zijn ook meer, is zo lang geleden!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga zelf ongeveer eens per maand. Friso is ontzettend leuk, maar ook op het stratumseind. En dat valt reuze mee met die leeftijd hoor, je bent jonger dan ik! En ik voel me niet eens oud daar
Je mag best boterhammetjes meenemen als je dat wilt hoor...Maar ga dan niet met je dikke rugzak midden op een fietspad dat boterhammetje pakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! en ik ben geen boer!
Vind et gewoon veel te duur om ook nog te eten bij eetcafes ofzo.
hier dusquote:
Duim voor je!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef hierissieweer het volgende:
Tevens nog even gemaild over hoe het met mijn opensollicitatie is verlopen, we shall see
Jij bent hier toch ook niet altijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:49 schreef maedel het volgende:
En dan is er nog de optie:
-leuke mensen die gewoon willen komen zien hoe een stad hoort te zijn het geen donder interesseert hoe het boven de rivieren is en liever in Eindhoven blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent hier toch ook niet altijd?![]()
Jij zit in een of ander gat
Ik ben opgefokt en kwaad, al een tijdje...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]JB! Dit soort opmerkingen ben ik van jou niet gewend!
ik denk dat het een logische reactie is.. mijn ex deed het ook, zal er wel bij horen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben opgefokt en kwaad, al een tijdje...
Volgens mij is hij nu al bezig met tegen andere vrouwen vertellen hoe slecht hij het wel niet had/heeft met mij...
Sukkel
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik slaap veelste lang, volgende keer weer de wekker zetten en niet te laat naar mijn bed toe!
Maar goede middag allemaal! Nog even en dan mag ik weer aan het werk!
Dat heb ik vroeger een keer gedaan. Meteen afgeleerd. Nooit meer gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets vind ik echt vies. mijn vader likt ook áltijd bij het zondagsontbijt zijn mes af, om vervolgens weer in de boter te gaan
.
Van mijn kinderen kan ik het wel hebben (maar zij zijn dan ook de enigen... ), anderen waarschijnlijk niet, en daarom mogen ze het dus ook niet van mequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets vind ik echt vies. mijn vader likt ook áltijd bij het zondagsontbijt zijn mes af, om vervolgens weer in de boter te gaan
.
gatverredammequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hey, da's tof! Altijd fijn om te horen zoiets, zeker van een (ex-)manager. De zieke slaapt nog, heeft nadien niet meer overgegeven, en nog altijd geen koorts. Ik hoop dat de schade bij hem meevalt en blijft bij een dagje lichte kost.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ga met gehandicapten werken, volgens mij word je gedachten over wat schoon en vies is ook anders...
Overigens vind ik het wel vies als mensen hun dingen aflikken, maar dat ik er niet goed van wordt... Nee.
Dromer, heel veel succes met de ziekte!
Had een afscheidscadeautje van mijn ex-manager in mijn postvak liggen. Het was een Loesje kaart met de text: Ik was liever op dan af.(sowieso loesje +O maar deze text is wel erg leuk!) Met op de achter kant geschreven dat ik een bijzondere positie bekleed binnen onze woningen en dat ik opval door mijn werk. Compliment in mijn zak! YES!
Hoop het voor je idd!quote:Op zondag 16 maart 2008 09:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, da's tof! Altijd fijn om te horen zoiets, zeker van een (ex-)manager. De zieke slaapt nog, heeft nadien niet meer overgegeven, en nog altijd geen koorts. Ik hoop dat de schade bij hem meevalt en blijft bij een dagje lichte kost.
Ik wil droog.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoop het voor je idd!
lekkere regen vandaag weer...
dacht dat potjes van nat hielden....quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dacht dat potjes van nat hielden....
Overigens heb ik helemaal geen broek mee om aan te trekken... misschien moet ik maar eens wassen...
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
Heh, je kunt bij greetz.nl ook kaarten versturen voor het homohuwelijk.
Mooi mooiquote:Op zondag 16 maart 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Helleu medelesbotopicers!
Ik voel me best goed nu, heb alleen zin in chocolade
En ik ben iets van 8 kilo afgevallen in een paar maanden tijd. ahum.
Ik ben altijd keivroeg. Ik begin om 7.15uquote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Je bent er vroeg bij.
Ik moet zo kinderen wegbrengen en dan naar mijn werk. 9 uur beginnen.
Nou, mijn collega's beginnen ook zo vroegquote:Op maandag 17 maart 2008 07:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Is op zich ook wel slim...maar ben je niet eenzaam dan?
Oeh, leuke look! Wel lachen hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
I look damned good today, or so i think
[ afbeelding ]
Heeft dat nou met die foto van Hierissieweer te maken?quote:
die Arafat doek is dan weer minderquote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
het was een grapjequote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Helemaal niks.
Ik heb gewoon een broodje kroket op en die foto is okee..
Weet ik tochquote:
Als je toch zoveel aan het mailen bent, waarom dan idd niet afspreken en die tijd in een afspraakje stoppen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet even klagen, hoor. Luisteren mag, hoeft niet.
. Ik heb een hele leuke vrouw leren kennen, althans via de mail komt ze heel leuk over. Maar omdat ik deze maand een belangrijk tentamen heb dat ik per se wil halen heb ik gezegd dat ik pas in april wil afspreken (ik wil niet dat iemand mijn hoofd vlak van tevoren dusdanig op hol jaagt dat ik me niet meer op m'n tentamen kan concentreren). Maar mijn nieuwsgierigheid neemt steeds meer toe en we mailen ook vrij veel met elkaar. Het nadeel daarvan is dat ik bang ben dat ik op de date niets meer te vertellen heb, want als ik eenmaal aan het mailen sla, pers ik er zo een complete trilogie uit
. Aan de andere kant: als ik niet / veel minder mail tot aan april, dan zakt het allemaal een beetje weg en dat wil ik ook weer niet
. Dus, dilemma, dilemma.
Het is wel zo dat ik nu ook al veel met haar bezig ben en dus net zo goed nu al kan afspreken.
Daten is stom.
Wat zouden jullie doen? Ik houd jullie op de hoogte.
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat je op de date niks meer te zeggen hebt als je blijft mailen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet even klagen, hoor. Luisteren mag, hoeft niet.
. Ik heb een hele leuke vrouw leren kennen, althans via de mail komt ze heel leuk over. Maar omdat ik deze maand een belangrijk tentamen heb dat ik per se wil halen heb ik gezegd dat ik pas in april wil afspreken (ik wil niet dat iemand mijn hoofd vlak van tevoren dusdanig op hol jaagt dat ik me niet meer op m'n tentamen kan concentreren). Maar mijn nieuwsgierigheid neemt steeds meer toe en we mailen ook vrij veel met elkaar. Het nadeel daarvan is dat ik bang ben dat ik op de date niets meer te vertellen heb, want als ik eenmaal aan het mailen sla, pers ik er zo een complete trilogie uit
. Aan de andere kant: als ik niet / veel minder mail tot aan april, dan zakt het allemaal een beetje weg en dat wil ik ook weer niet
. Dus, dilemma, dilemma.
Het is wel zo dat ik nu ook al veel met haar bezig ben en dus net zo goed nu al kan afspreken.
Daten is stom.
Wat zouden jullie doen? Ik houd jullie op de hoogte.
*knuffel geeft om wondereer op te beuren*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef wonderer het volgende:
*sip is*
*knuffel geeft om wonderer op te beuren*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef wonderer het volgende:
*sip is*
Is een naar trekje, maar ik heb het ook, vooral bij mensen bij wie alles aan lijkt te komen waaien.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
Fijn voor je, Viking
Ik heb echt een heel vervelend trekje... als ik mensen niet mag of vind dat ik "beter" ben en zij bereiken iets, gun ik ze het nietMisschien heel normaal, maar ik vind het vervelend.
Gelukkig herken ik het en kan ik het onderdrukken, maar echt blij kan ik dus niet zijn.
Nou die vond ik dan juist weer "hip" maar daar zal zakje denk meer over kunnen zeggen...quote:
Omdat jij het niet nodig hebt, met andere woorden jij hebt al zoveel bereikt dat dat lullige ding van hun, bij jou in het niet zou wallen! Maar bij deze 41 felicitaties!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik denk een mix tussen afgunst en jaloezie. Ik gun het ze wel, maar ik denk ook "hee, en ik dan? Waarom krijg ik niet 40 felicitaties terwijl ik hetzelfde heb bereikt?"
schoenenreus... Wonderer wil je niet van die lelijke woorden zeggen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef wonderer het volgende:
Schoenenreus?
En ja... 4 mensen die het ene willen en eentje die het andere wil, dat wil toch niet zeggen dat die ene zonder slag of stoot moet opgeven wat die wil? Anders zouden ze jou ook kunnen bekeren tot hetero-dom, want jij bent maar alleen en de hetero's met veel...
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef wonderer het volgende:
Ik loop al zes jaar op hetzelfde paar schoenen, ik weet er niet zoveel van.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalmaar meer qua qinkelen kun je in dit stadium niet aan!!)
Flikker op man, ik ben een überdyke en ik heb weet ik hoeveel paar schoenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalmaar meer qua qinkelen kun je in dit stadium niet aan!!)
p'siesquote:
Trouwens, ik wist niet dat Ellen deGeneres met Portia de Rossi was! Wauw, met recht, go Ellen! Poe. Ik vind haar zó mooi...quote:
Al jaren zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens, ik wist niet dat Ellen deGeneres met Portia de Rossi was! Wauw, met recht, go Ellen! Poe. Ik vind haar zó mooi...
(ik ben een beetje traag, volgens mij hebben ze dus al heel lang wat)
Dat wist IK zelfsquote:
Ik ben klef als ik gedronken hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef wonderer het volgende:
Het was gister St Patrick's day, die Brad vierde met een sixpack GuinnessHij is best grappig als ie dronken is maar hij kletst een beetje te veel als je tv probeert te kijken
En ikquote:
post die test eensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik.
Van drugs en g-spots van mannen (BNN spuiten en slikkentest) dan weer niks, maar dat is heul niet erg.
Saint Paddy's is over de hele wereld...Net als de Ierenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
post die test eens
En vieren ze St. P-day ook in Amerika!? Naapers! Trouwens ierland=
Hier wel. 20% van de inwoners hier is van Ierse komaf of zo. Brad kan zelfs een Iers paspoort krijgen als hij de moeite zou nemen het formulier op te sturen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
post die test eens
En vieren ze St. P-day ook in Amerika!? Naapers! Trouwens ierland=
hahaha,,, alcohol maakt mij ook errug knuffelig.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben klef als ik gedronken heb
Volgens de meeste mannen is dat ook wel leuk
wanneer homoseksualiteit van de lijst geestesziekten werd geschrapt, boeit dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Dus ik ga die test ook doen.
"waar zit de g-spot van de man?"
Ja, doeg, hoe moet ik dat nou weten?![]()
Moet je eens vragen wat me dat überhaupt boeit!
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag hoeveel sekspartners men wereldwijd gemiddeld heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Gelukkig maar!quote:
Ja, dat is een belangrijk moment geweest in de homo-emancipatie namelijk. En het is schrikbarend laat pas gebeurd geloof ik...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
wanneer homoseksualiteit van de lijst geestesziekten werd geschrapt, boeit dat?
*shrug* Het was een van de vragen die ik me nog herinnerde. Ik wist niet of je de rest van de vragen ook had gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
[..]
Ja, dat is een belangrijk moment geweest in de homo-emancipatie namelijk. En het is schrikbarend laat pas gebeurd geloof ik...
Wat vreemd dat je je afvraagt of dat boeiend is, dat snap ik niet zo goed eigenlijk.
Nee ok, maar soms hebben mensen geloof ik niet in de gaten wat het betekent als jij (ik in dit geval) in de boeken vermeld staat als "geestesziek".quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
*shrug* Het was een van de vragen die ik me nog herinnerde. Ik wist niet of je de rest van de vragen ook had gemaakt.
Wanneer was het eigenlijk?
Stom dat je de antwoorden er niet bij krijgt.
Toen was ik al uit de kastquote:
Vies vunzig mannetje!quote:
Oh, dat weet ik. Technisch gezien sta ik ook op de lijst voor geesteszieken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee ok, maar soms hebben mensen geloof ik niet in de gaten wat het betekent als jij (ik in dit geval) in de boeken vermeld staat als "geestesziek".
Ik vind dat altijd pijnlijk in ieder geval.
Je hebt zelfs een eigen hoofdcategorie in de DSMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik. Technisch gezien sta ik ook op de lijst voor geesteszieken...
Precies.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een eigen hoofdcategorie in de DSM
Nou, dat vind ik best laat eigenlijk...quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
oh, dat verklaart veelquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik best laat eigenlijk...
Wij zitten hier al aan de sterke drank man
Ah, je buren zijn eindelijk verstandig geworden en hebben hun netwerk beveiligd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
Kut internet, herkent mijn computer het netwerk niet meer ofzo. Eerst zag ik hem nog wel, maar kreeg geen verbinding maar nu kan ik hem helemaal niet meer vinden. En natuurlijk weet ik weer niet wat het wachtwoord van de buren is...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, je buren zijn eindelijk verstandig geworden en hebben hun netwerk beveiligd?
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.quote:
gewoon lekker een kerstcd opzetten, niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.
Makkelijk eitjes verstoppen danquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.
Hey, ik moest net aan jou denken!quote:
Nou, da's toch lief!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden, ben ik bang.
Oh ja, mijn moeder heeft een nieuwe slaapbank gekocht omdat de ouwe dus ECHT niet lekker ligt. Speciaal voor ons
Yepquote:
Komen toch verrekte fijne dingen uit.quote:
Ik heb echt een zwak voor haar zegquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:42 schreef maedel het volgende:
*stug doorgaat met lekkere meiden posten
Hallo Bette:
[ afbeelding ]
Reageren op je eigen postquote:
Ik zou die foto wel op posterformaat willenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Reageren op je eigen post![]()
. Dat laat wel zien wat voor een zwak je voor haar hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan het Klussen.
Haakjes ophangen in mijn kastquote:
Ik zou een klusbedrijf bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |