Dat zielig doen is echt van 20 jaar geleden hoor, dat werkt zo niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Dr34M3r?
Hoe doe jij dat met reageren?Zijn er net zoveel reakties op elk huis als in EHV?
En ze zeiden dat als je maar zielig genoeg gaat doen bij de woningstichting, je gewoon een huis krijgt(Is niks voor mij trouwens) dus mocht de nood heel hoog zijn, kun je dat altijd nog proberen.
Kwak 'm online?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef hierissieweer het volgende:
FOEK! Echt kut, sollicitatiebrieven schrijven is niet mijn sterkste punt, helaas. En niemand kan nu even mijn brief nalezen.
Die aanhalingstekens waren om het woord zelf tussen de rest van de zin uit te halen. Ik meen het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef hierissieweer het volgende:
FOEK! Echt kut, sollicitatiebrieven schrijven is niet mijn sterkste punt, helaas. En niemand kan nu even mijn brief nalezen. Echt minders!
Wonderer, ik vind betrokken tussen aanhalingstekens toch een beetje echt.... Tis toch wel een compliment?
Dat is te duur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:12 schreef NanKing het volgende:
Je krijgt hier in Rotterdam bij de woningstichtingen echt bijna nergens meer urgentie voor. Zelfs smerige scheidingen zijn niet altijd een garantie voor urgentie, en dan te bedenken dat de gemiddelde wachttijd iets van 7 jaar is.
Misschien particulier zoeken JB?
Natúúrlijk kom ik langs! Met een kamerplant en een quichequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Kom je op bezoek?
Dat kan ik dan gewoon lekker aan iedereen vragen!
Je mag zelfs blijven slapen dan als je wilt!
(Ik is opstandig)
Nou ja, ik weet toevallig een verhaal van een vriend van mij... Is heel wat anders hoor, maar laat wel even zien dat er nog 'te praten' valt:quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zielig doen is echt van 20 jaar geleden hoor, dat werkt zo niet meer.
Als je urgentie hebt wel natuurlijk, maar daar moet nogal wat voor aan de hand zijn tegenwoordig.
M.a.w. dan moet je volgens mij echt in een heel smerige scheiding liggen of afgeslagen worden o.i.d.
Dr34M3r, had jij urgentie?
Oeh, namen! Wie weet ken ik haar wel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
Als iemand (in Eindhoven) graag kinderverhalen wil leren schrijven, de schrijfjuf daar voor de cursus is heel hip en heeeel goed(en een tommie)
Dus allemaal aanmelden
Cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef wonderer het volgende:
Tickets geboekt, trouwens. 11 april tot 1 mei
Amsterdam-Oost, de bar/restaurant/theater/club/cafe waar ik werk. Geeft een groot Koninginnedag-festival met allerlei moois. Maar ik weet nog niet precies watquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef wonderer het volgende:
Waar en wat is dat?
Nou já, dat kan je dus echt niet maken he!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef maedel het volgende:
Meteen maar effe, ik weet niet of ik met K-dag überhaupt wel in den lande ben.
nou, je hebt dan dat lange weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou já, dat kan je dus echt niet maken he!
of eigenlijk ben ik wel jaloers...ieder jaar neem ik weer het besluit om volgend jaar echt de stad, maar liever nog het land, te ontvluchten...
Ik weet niet of ik Brad zo gek krijg om met Koninginnedag naar Amsterdam te gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Amsterdam-Oost, de bar/restaurant/theater/club/cafe waar ik werk. Geeft een groot Koninginnedag-festival met allerlei moois. Maar ik weet nog niet precies wat
Nou ja, als je nou ergens moet zijn met Koninginnedag! Da's toch leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Brad zo gek krijg om met Koninginnedag naar Amsterdam te gaan.
Als je te lang in de zon ligt dan komt het met de oranje kleur ook wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, je hebt dan dat lange weekend.
Wie weet ga ik dan wel in Spanje aan het strand liggen ofzo.
Barcelona schijnt het gaymekka tegenwoordig te zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je te lang in de zon ligt dan komt het met de oranje kleur ook wel goed.
Op zich wel, maar we hebben allebei last van "grote mensenmassa's"-fobie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, als je nou ergens moet zijn met Koninginnedag! Da's toch leuk?
Bruin? Ik dacht dat je rood wasquote:
Euh ja, dan kun je in principe eigenlijk beter in mijn woonplaats K-dag gaan vieren. Hier hangt niet eens iemand een vlag uit, laat staan dat ie te porren is tot enige activiteit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich wel, maar we hebben allebei last van "grote mensenmassa's"-fobie.
Hou daar eens mee opquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te procrastineren...
Over vlaggen gesproken, Brad is de 27ste jarig dus dan hangt de vlag ook voor hem uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, dan kun je in principe eigenlijk beter in mijn woonplaats K-dag gaan vieren. Hier hangt niet eens iemand een vlag uit, laat staan dat ie te porren is tot enige activiteit.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op![]()
Viezerik
jij blij ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Vliegtuig in Eelde landt gevaarlijk
OMG
Ik gok op de diagnose keel en oorpijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan weet je het nu
Ik heb keel- en oorpijn. Diagnose iemand? ben net beter...
Heel irritant.
quote:
Zal wel ja, die mensen die wel in dat vliegtuig zaten hebben verder niets en zullen ook wel blij zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij ons in het vliegtuig zaten mensen die niet in dat vliegtuig zaten omdat dat vol zat.Die zullen nu ook best blij zijn.
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik stoor me aan sommige mensen op fok.
Is niet slim geloof ik... Maar okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |