Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik slaap veelste lang, volgende keer weer de wekker zetten en niet te laat naar mijn bed toe!
Maar goede middag allemaal! Nog even en dan mag ik weer aan het werk!
Dat heb ik vroeger een keer gedaan. Meteen afgeleerd. Nooit meer gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets vind ik echt vies. mijn vader likt ook áltijd bij het zondagsontbijt zijn mes af, om vervolgens weer in de boter te gaan
.
Van mijn kinderen kan ik het wel hebben (maar zij zijn dan ook de enigen... ), anderen waarschijnlijk niet, en daarom mogen ze het dus ook niet van mequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets vind ik echt vies. mijn vader likt ook áltijd bij het zondagsontbijt zijn mes af, om vervolgens weer in de boter te gaan
.
gatverredammequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hey, da's tof! Altijd fijn om te horen zoiets, zeker van een (ex-)manager. De zieke slaapt nog, heeft nadien niet meer overgegeven, en nog altijd geen koorts. Ik hoop dat de schade bij hem meevalt en blijft bij een dagje lichte kost.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ga met gehandicapten werken, volgens mij word je gedachten over wat schoon en vies is ook anders...
Overigens vind ik het wel vies als mensen hun dingen aflikken, maar dat ik er niet goed van wordt... Nee.
Dromer, heel veel succes met de ziekte!
Had een afscheidscadeautje van mijn ex-manager in mijn postvak liggen. Het was een Loesje kaart met de text: Ik was liever op dan af.(sowieso loesje +O maar deze text is wel erg leuk!) Met op de achter kant geschreven dat ik een bijzondere positie bekleed binnen onze woningen en dat ik opval door mijn werk. Compliment in mijn zak! YES!
Hoop het voor je idd!quote:Op zondag 16 maart 2008 09:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, da's tof! Altijd fijn om te horen zoiets, zeker van een (ex-)manager. De zieke slaapt nog, heeft nadien niet meer overgegeven, en nog altijd geen koorts. Ik hoop dat de schade bij hem meevalt en blijft bij een dagje lichte kost.
Ik wil droog.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoop het voor je idd!
lekkere regen vandaag weer...
dacht dat potjes van nat hielden....quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dacht dat potjes van nat hielden....
Overigens heb ik helemaal geen broek mee om aan te trekken... misschien moet ik maar eens wassen...
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
Heh, je kunt bij greetz.nl ook kaarten versturen voor het homohuwelijk.
Mooi mooiquote:Op zondag 16 maart 2008 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Helleu medelesbotopicers!
Ik voel me best goed nu, heb alleen zin in chocolade
En ik ben iets van 8 kilo afgevallen in een paar maanden tijd. ahum.
Ik ben altijd keivroeg. Ik begin om 7.15uquote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Je bent er vroeg bij.
Ik moet zo kinderen wegbrengen en dan naar mijn werk. 9 uur beginnen.
Nou, mijn collega's beginnen ook zo vroegquote:Op maandag 17 maart 2008 07:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Is op zich ook wel slim...maar ben je niet eenzaam dan?
Oeh, leuke look! Wel lachen hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
I look damned good today, or so i think
[ afbeelding ]
Heeft dat nou met die foto van Hierissieweer te maken?quote:
die Arafat doek is dan weer minderquote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
het was een grapjequote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Helemaal niks.
Ik heb gewoon een broodje kroket op en die foto is okee..
Weet ik tochquote:
Als je toch zoveel aan het mailen bent, waarom dan idd niet afspreken en die tijd in een afspraakje stoppen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet even klagen, hoor. Luisteren mag, hoeft niet.
. Ik heb een hele leuke vrouw leren kennen, althans via de mail komt ze heel leuk over. Maar omdat ik deze maand een belangrijk tentamen heb dat ik per se wil halen heb ik gezegd dat ik pas in april wil afspreken (ik wil niet dat iemand mijn hoofd vlak van tevoren dusdanig op hol jaagt dat ik me niet meer op m'n tentamen kan concentreren). Maar mijn nieuwsgierigheid neemt steeds meer toe en we mailen ook vrij veel met elkaar. Het nadeel daarvan is dat ik bang ben dat ik op de date niets meer te vertellen heb, want als ik eenmaal aan het mailen sla, pers ik er zo een complete trilogie uit
. Aan de andere kant: als ik niet / veel minder mail tot aan april, dan zakt het allemaal een beetje weg en dat wil ik ook weer niet
. Dus, dilemma, dilemma.
Het is wel zo dat ik nu ook al veel met haar bezig ben en dus net zo goed nu al kan afspreken.
Daten is stom.
Wat zouden jullie doen? Ik houd jullie op de hoogte.
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat je op de date niks meer te zeggen hebt als je blijft mailen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet even klagen, hoor. Luisteren mag, hoeft niet.
. Ik heb een hele leuke vrouw leren kennen, althans via de mail komt ze heel leuk over. Maar omdat ik deze maand een belangrijk tentamen heb dat ik per se wil halen heb ik gezegd dat ik pas in april wil afspreken (ik wil niet dat iemand mijn hoofd vlak van tevoren dusdanig op hol jaagt dat ik me niet meer op m'n tentamen kan concentreren). Maar mijn nieuwsgierigheid neemt steeds meer toe en we mailen ook vrij veel met elkaar. Het nadeel daarvan is dat ik bang ben dat ik op de date niets meer te vertellen heb, want als ik eenmaal aan het mailen sla, pers ik er zo een complete trilogie uit
. Aan de andere kant: als ik niet / veel minder mail tot aan april, dan zakt het allemaal een beetje weg en dat wil ik ook weer niet
. Dus, dilemma, dilemma.
Het is wel zo dat ik nu ook al veel met haar bezig ben en dus net zo goed nu al kan afspreken.
Daten is stom.
Wat zouden jullie doen? Ik houd jullie op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |