*knuffel geeft om wondereer op te beuren*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef wonderer het volgende:
*sip is*
*knuffel geeft om wonderer op te beuren*quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef wonderer het volgende:
*sip is*
Is een naar trekje, maar ik heb het ook, vooral bij mensen bij wie alles aan lijkt te komen waaien.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
Fijn voor je, Viking
Ik heb echt een heel vervelend trekje... als ik mensen niet mag of vind dat ik "beter" ben en zij bereiken iets, gun ik ze het nietMisschien heel normaal, maar ik vind het vervelend.
Gelukkig herken ik het en kan ik het onderdrukken, maar echt blij kan ik dus niet zijn.
Nou die vond ik dan juist weer "hip" maar daar zal zakje denk meer over kunnen zeggen...quote:
Omdat jij het niet nodig hebt, met andere woorden jij hebt al zoveel bereikt dat dat lullige ding van hun, bij jou in het niet zou wallen! Maar bij deze 41 felicitaties!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik denk een mix tussen afgunst en jaloezie. Ik gun het ze wel, maar ik denk ook "hee, en ik dan? Waarom krijg ik niet 40 felicitaties terwijl ik hetzelfde heb bereikt?"
schoenenreus... Wonderer wil je niet van die lelijke woorden zeggen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef wonderer het volgende:
Schoenenreus?
En ja... 4 mensen die het ene willen en eentje die het andere wil, dat wil toch niet zeggen dat die ene zonder slag of stoot moet opgeven wat die wil? Anders zouden ze jou ook kunnen bekeren tot hetero-dom, want jij bent maar alleen en de hetero's met veel...
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef wonderer het volgende:
Ik loop al zes jaar op hetzelfde paar schoenen, ik weet er niet zoveel van.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalmaar meer qua qinkelen kun je in dit stadium niet aan!!)
Flikker op man, ik ben een überdyke en ik heb weet ik hoeveel paar schoenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
NEEE, dat je post in een lesbo topic moet jij je niet zo gaan gedragen als een potje! Als je naar veenendaal komt zal ik wel met je gaan winkelen (ik weet he veenendaalmaar meer qua qinkelen kun je in dit stadium niet aan!!)
p'siesquote:
Trouwens, ik wist niet dat Ellen deGeneres met Portia de Rossi was! Wauw, met recht, go Ellen! Poe. Ik vind haar zó mooi...quote:
Al jaren zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Trouwens, ik wist niet dat Ellen deGeneres met Portia de Rossi was! Wauw, met recht, go Ellen! Poe. Ik vind haar zó mooi...
(ik ben een beetje traag, volgens mij hebben ze dus al heel lang wat)
Dat wist IK zelfsquote:
Ik ben klef als ik gedronken hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef wonderer het volgende:
Het was gister St Patrick's day, die Brad vierde met een sixpack GuinnessHij is best grappig als ie dronken is maar hij kletst een beetje te veel als je tv probeert te kijken
En ikquote:
post die test eensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik.
Van drugs en g-spots van mannen (BNN spuiten en slikkentest) dan weer niks, maar dat is heul niet erg.
Saint Paddy's is over de hele wereld...Net als de Ierenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
post die test eens
En vieren ze St. P-day ook in Amerika!? Naapers! Trouwens ierland=
Hier wel. 20% van de inwoners hier is van Ierse komaf of zo. Brad kan zelfs een Iers paspoort krijgen als hij de moeite zou nemen het formulier op te sturen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
post die test eens
En vieren ze St. P-day ook in Amerika!? Naapers! Trouwens ierland=
hahaha,,, alcohol maakt mij ook errug knuffelig.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben klef als ik gedronken heb
Volgens de meeste mannen is dat ook wel leuk
wanneer homoseksualiteit van de lijst geestesziekten werd geschrapt, boeit dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Dus ik ga die test ook doen.
"waar zit de g-spot van de man?"
Ja, doeg, hoe moet ik dat nou weten?![]()
Moet je eens vragen wat me dat überhaupt boeit!
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag hoeveel sekspartners men wereldwijd gemiddeld heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef maedel het volgende:
Gelukkig maar!quote:
Ja, dat is een belangrijk moment geweest in de homo-emancipatie namelijk. En het is schrikbarend laat pas gebeurd geloof ik...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
wanneer homoseksualiteit van de lijst geestesziekten werd geschrapt, boeit dat?
*shrug* Het was een van de vragen die ik me nog herinnerde. Ik wist niet of je de rest van de vragen ook had gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
[..]
Ja, dat is een belangrijk moment geweest in de homo-emancipatie namelijk. En het is schrikbarend laat pas gebeurd geloof ik...
Wat vreemd dat je je afvraagt of dat boeiend is, dat snap ik niet zo goed eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |