Eej, niet het smeuïge verhaal verkloten hequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zal wel ja, die mensen die wel in dat vliegtuig zaten hebben verder niets en zullen ook wel blij zijn
Ik soms, maar dan kan ik er ook heel erg van genieten om ze op hun nummer te zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensen.
Hey waar is je reltommy ondertitel nou.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Eej, niet het smeuïge verhaal verkloten he![]()
Aan wie erger je je? En, mag ik mee doen?
ja, krijgen we nog een link of wat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg ze niet op hun nummer gezet, ze zijn te koppig
als het goed is heb je pm.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, krijgen we nog een link of wat?![]()
* maedel to the rescue
Nou zo vervelend ben ik nou ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, storen doe ik me ook heel vaak aan andere mensen op FOK!. Er zitten ook gewoon veel vervelende mensen.
Ik las dus kut-dag.... Ik dacht, goh die lesbo's grijpen ook alles aan voor een feestje, maar er word (helaas) koninginnedag bedoeld...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:01 schreef JamesBrownie het volgende:
K-dag
Waar?quote:
Ik vind koninginnedag best leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik las dus kut-dag.... Ik dacht, goh die lesbo's grijpen ook alles aan voor een feestje, maar er word (helaas) koninginnedag bedoeld...
Het is wel leuk, behalve in Amsterdam-Centrum...De enige dag dat ik hartstochtelijk met de ras-Amsterdammers mee doe in het schelden op die idiote provincialen die de stad komen verstieren. Mijn hemel, het uitschot van 't land wat zich dan verzamelt en bezat is ongelooflijk. En maar denken, we zijn in Amsterdam, dus hier maakt het toch niet uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind koninginnedag best leuk
Is het gezellig in Eindhoven? Ik ben daar sowieso nooit geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik in Eindhoven
Eigenlijk ben ik meestal wel in Eindhoven
Tuurlijk niet Stroek, dat kunnen we toch allemaal niet zonder jou!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:47 schreef Stroekie het volgende:
is er nog koffie ?
Da's nou precies waarom ik Amsterdam gewoon liever altijd mijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is wel leuk, behalve in Amsterdam-Centrum...De enige dag dat ik hartstochtelijk met de ras-Amsterdammers mee doe in het schelden op die idiote provincialen die de stad komen verstieren.
Er is een verschil in provincialen:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's nou precies waarom ik Amsterdam gewoon liever altijd mijd
Maar dan omdat ik uit de provincie kom
Ik ga zelf ongeveer eens per maand. Friso is ontzettend leuk, maar ook op het stratumseind. En dat valt reuze mee met die leeftijd hoor, je bent jonger dan ik! En ik voel me niet eens oud daarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, ik weet niet beter natuurlijk
Ik vind het geen mooie stad, maar vaak wel gezellig, alleen de gemiddelde leeftijd op Stratums Eind is denk ik 15 ofzo, dus das minder...
Over een tijdje wil ik toch wel wat meer uitgaan, alleen moet ik even kijken waar ik op mijn leeftijd nog terecht kan zonder raar aangekeken te worden(Ik ga niet vaak uit dus)
Dat doe ik ook! en ik ben geen boer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Er is een verschil in provincialen:
-boeren uit de omgeving van A'dam die in het weekend het Rembrandtplein slopen
-boeren uit het hoge Noorden, diepe Zuiden en het verre Oosten die met wandelschoenen en rugtassen vol gesmeerde boterhammen tussen de Dam en het Museumplein fietspaden blokkeren
-leuke mensen die gewoon willen komen zien hoe een stad hoort te zijn
Ik zou niet weten waar ik moest zijn ook meer, is zo lang geleden!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga zelf ongeveer eens per maand. Friso is ontzettend leuk, maar ook op het stratumseind. En dat valt reuze mee met die leeftijd hoor, je bent jonger dan ik! En ik voel me niet eens oud daar
Je mag best boterhammetjes meenemen als je dat wilt hoor...Maar ga dan niet met je dikke rugzak midden op een fietspad dat boterhammetje pakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! en ik ben geen boer!
Vind et gewoon veel te duur om ook nog te eten bij eetcafes ofzo.
hier dusquote:
Duim voor je!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef hierissieweer het volgende:
Tevens nog even gemaild over hoe het met mijn opensollicitatie is verlopen, we shall see
Jij bent hier toch ook niet altijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:49 schreef maedel het volgende:
En dan is er nog de optie:
-leuke mensen die gewoon willen komen zien hoe een stad hoort te zijn het geen donder interesseert hoe het boven de rivieren is en liever in Eindhoven blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent hier toch ook niet altijd?![]()
Jij zit in een of ander gat
Ik ben opgefokt en kwaad, al een tijdje...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]JB! Dit soort opmerkingen ben ik van jou niet gewend!
ik denk dat het een logische reactie is.. mijn ex deed het ook, zal er wel bij horen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben opgefokt en kwaad, al een tijdje...
Volgens mij is hij nu al bezig met tegen andere vrouwen vertellen hoe slecht hij het wel niet had/heeft met mij...
Sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |