Nee ok, maar soms hebben mensen geloof ik niet in de gaten wat het betekent als jij (ik in dit geval) in de boeken vermeld staat als "geestesziek".quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
*shrug* Het was een van de vragen die ik me nog herinnerde. Ik wist niet of je de rest van de vragen ook had gemaakt.
Wanneer was het eigenlijk?
Stom dat je de antwoorden er niet bij krijgt.
Toen was ik al uit de kastquote:
Vies vunzig mannetje!quote:
Oh, dat weet ik. Technisch gezien sta ik ook op de lijst voor geesteszieken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee ok, maar soms hebben mensen geloof ik niet in de gaten wat het betekent als jij (ik in dit geval) in de boeken vermeld staat als "geestesziek".
Ik vind dat altijd pijnlijk in ieder geval.
Je hebt zelfs een eigen hoofdcategorie in de DSMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik. Technisch gezien sta ik ook op de lijst voor geesteszieken...
Precies.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een eigen hoofdcategorie in de DSM
Nou, dat vind ik best laat eigenlijk...quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
oh, dat verklaart veelquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik best laat eigenlijk...
Wij zitten hier al aan de sterke drank man
Ah, je buren zijn eindelijk verstandig geworden en hebben hun netwerk beveiligd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
Kut internet, herkent mijn computer het netwerk niet meer ofzo. Eerst zag ik hem nog wel, maar kreeg geen verbinding maar nu kan ik hem helemaal niet meer vinden. En natuurlijk weet ik weer niet wat het wachtwoord van de buren is...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, je buren zijn eindelijk verstandig geworden en hebben hun netwerk beveiligd?
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.quote:
gewoon lekker een kerstcd opzetten, niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.
Makkelijk eitjes verstoppen danquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met pasen schijnt het hier ook te gaan sneeuwen.
Hey, ik moest net aan jou denken!quote:
Nou, da's toch lief!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden, ben ik bang.
Oh ja, mijn moeder heeft een nieuwe slaapbank gekocht omdat de ouwe dus ECHT niet lekker ligt. Speciaal voor ons
Yepquote:
Komen toch verrekte fijne dingen uit.quote:
Ik heb echt een zwak voor haar zegquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:42 schreef maedel het volgende:
*stug doorgaat met lekkere meiden posten
Hallo Bette:
[ afbeelding ]
Reageren op je eigen postquote:
Ik zou die foto wel op posterformaat willenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Reageren op je eigen post![]()
. Dat laat wel zien wat voor een zwak je voor haar hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan het Klussen.
Haakjes ophangen in mijn kastquote:
Ik zou een klusbedrijf bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |