quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat houdt ze er toch van om TS te zijn...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
Ik hou er helemaal niet speciaal van. Maar jullie zijn zo traag atm, ik moet wel.
En ik heb met mijn abo een superhandige reeksknop.
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.quote:
Oh best handig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.
Die volgknop, en vooral ook de ontvolgknop, vind ik ideaal
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef Qebbel het volgende:
Maar welke mobiel heb jij, want mijn stokoude bb trekt de baggerlayout niet en ik vind die mobiele layout zelf eigenlijk hartstikke bagger!
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef lezzer het volgende:
een vriendin van ons beweerde ook dat ze het kon opnemen met Ziggo.
Ik zal eens informeren of dat gelukt is.
Maar, echt, ik had het al wel online verwacht eigenlijk
quote:
Welke die andere? Ik gebruik dus wel mobiel. Foksilver heb ik op de vaste computer. Daar zit heel geen volgtopicknop in, laat staan de maaknieuwtopicknop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |