quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat houdt ze er toch van om TS te zijn...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
Ik hou er helemaal niet speciaal van. Maar jullie zijn zo traag atm, ik moet wel.
En ik heb met mijn abo een superhandige reeksknop.
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.quote:
Oh best handig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.
Die volgknop, en vooral ook de ontvolgknop, vind ik ideaal
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef Qebbel het volgende:
Maar welke mobiel heb jij, want mijn stokoude bb trekt de baggerlayout niet en ik vind die mobiele layout zelf eigenlijk hartstikke bagger!
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef lezzer het volgende:
een vriendin van ons beweerde ook dat ze het kon opnemen met Ziggo.
Ik zal eens informeren of dat gelukt is.
Maar, echt, ik had het al wel online verwacht eigenlijk
quote:
Welke die andere? Ik gebruik dus wel mobiel. Foksilver heb ik op de vaste computer. Daar zit heel geen volgtopicknop in, laat staan de maaknieuwtopicknop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:00 schreef lezzer het volgende:
Nou, Qebbel zien we het komend uur niet meer terug denk ik
Ik las minuutquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef lezzer het volgende:
Ik heb mezelf toch op de crosstrainer weten te hijsen.
Niet te lang, da's een minpunt...
Pianoën
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef lezzer het volgende:
Ik ga nu even een brief posten (te voet!) en daarna ga ik Lip Service kijken
Het is zakelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat dat nog nodig is in deze tijd van elektronische communicatie! Schande!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel is dan wel weer dat de dames die in de ICT werken meer dan gemiddeld vaak pot zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Addictionnz het volgende:
Waarom zijn er amper dames in de ICT
ook op de hele school?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Addictionnz het volgende:
Haha ja dat is wel weer zo ik ben de enigste vrouw op de hele opleiding.
Nee het is een MBO school dus ik bedoel niveau 1 tot 4 ben ik tot nu toe de enigste dame in de richting ICT.quote:
ik ben gestart bij niveau 2 en dit is pas mijn eerste jaar dus geen idee of er nog dames bij komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef lezzer het volgende:
is dat vier leerjaren waarin je de enige dame bent?
Ik zit op een opleiding waarbij de verdeling toch 1/3e vrouw is. Zijn wel allemaal standaard blonde paardenstaartjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
ik ben gestart bij niveau 2 en dit is pas mijn eerste jaar dus geen idee of er nog dames bij komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
Is die serie wat? Vond het er wel geil uitzien..
En? En? En?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |