quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Vanyel het volgende:
Nieuw topic liet wel op zich wachten zeg
Ben je ook zwanger?!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef lezzer het volgende:
Nannie!
Ik moest gewoon bijna huilen van ontroering toen ik zag dat je gereageerd had hier
Kink in den kabel?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef NanKing het volgende:
Nee nog niet verkocht. bla bla bla laber laber laber.
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toevallig gisteren dit boek besteld. Ben benieuwd of ik er wat aan heb. Heb je ook vast voor jouw toestel! Wat ik ook erg handig vind is wanneer je hem in de 'scene' stand zet, kun je de juiste omgeving kiezen. Bijv sneeuw, sport, landschap, kinderen, avond, zonsondergang, vuurwerk, etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yep, de S90. Heb er in de auto even mee gespeeld maar de accu was nogal snel leeg. Bovendien weet ik helemaal niks van foto's maken buiten wijzen en klikken, dus denk dat t nog wel even duurt voor ik er echt iets mee kan.
Maar het is en compact camera waarbij je aan de (ring rond de) lens kan draaien.. helemaal de bom
Nou ik ga gewoon voor mezellufs koken dadelijk hoor. Gehaktbal met gewokte lof en aardappeltjes. Oerhollandse kostquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef lezzer het volgende:
[decadent]
Nou, wij gaan een vorkje prikken buiten de deur hoor.![]()
[/decadent]Hoezo is dat decadent? Dat doen wij elke weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Mooie foto's hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren dit boek besteld. Ben benieuwd of ik er wat aan heb. Heb je ook vast voor jouw toestel! Wat ik ook erg handig vind is wanneer je hem in de 'scene' stand zet, kun je de juiste omgeving kiezen. Bijv sneeuw, sport, landschap, kinderen, avond, zonsondergang, vuurwerk, etc.
Hmmm, das ook heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor.
En gehaktballen zijn ook lekker, maar ik ga snel aan de tom kha kai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |