quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gafquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de magie er vanaf.
Kut sluit ik 'm weer![]()
Vanmorgen dacht ik al bij mezelf 'niet sluiten' en dan doe ik 't tochquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gaf
De magie moet er toch ooit vanaf, dan maar snel. Zie het als een pleisterquote:Maar idd, dan is de magie er af.
Ik weet niet of we het kunnen laten, waarschijnlijk gaat die dvd er aan vanavond
Bette![]()
Jaquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Stroekie het volgende:
ik stond er nog niet in
Goed idee en goede aktie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
He, jou ken ik nog nietquote:
Nee hoor, zoals ik al zei is deze ex verworden tot een 'gewone' vriendin. We both moved on.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
Preciesquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:38 schreef Ezzer het volgende:
Ben hier ook pas net
maar idd, sms'je is altijd goed. Leg je de bal ook mooi bij haar neer. Ben jij er weer vanaf
Lesboland is zo klein, het is moeilijk ergens heen te gaan waar geen ex of iemand die met een ex is geweest isquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef Ezzer het volgende:
[..]
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.
Nieuw vleeschquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef Ezzer het volgende:
Haha, je bent blij als je een keer niet met een ex gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |