quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gafquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de magie er vanaf.
Kut sluit ik 'm weer![]()
Vanmorgen dacht ik al bij mezelf 'niet sluiten' en dan doe ik 't tochquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gaf
De magie moet er toch ooit vanaf, dan maar snel. Zie het als een pleisterquote:Maar idd, dan is de magie er af.
Ik weet niet of we het kunnen laten, waarschijnlijk gaat die dvd er aan vanavond
Bette![]()
Jaquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Stroekie het volgende:
ik stond er nog niet in
Goed idee en goede aktie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
He, jou ken ik nog nietquote:
Nee hoor, zoals ik al zei is deze ex verworden tot een 'gewone' vriendin. We both moved on.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
Preciesquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:38 schreef Ezzer het volgende:
Ben hier ook pas net
maar idd, sms'je is altijd goed. Leg je de bal ook mooi bij haar neer. Ben jij er weer vanaf
Lesboland is zo klein, het is moeilijk ergens heen te gaan waar geen ex of iemand die met een ex is geweest isquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef Ezzer het volgende:
[..]
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.
Nieuw vleeschquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef Ezzer het volgende:
Haha, je bent blij als je een keer niet met een ex gaat
Ik bedoelde dat meisje wiens nummer ik heb, met nieuw vleeschquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:26 schreef Ezzer het volgende:
Echt waar? Arme jij...:p
En zo fresh ben ik niet meer, wel in dit topic maar val voor de rest alweer in de categorie oudgediende. Helaas
Vroegah!
Wat is Get Smart?quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef Ezzer het volgende:
En?
Ik ben naar Get Smart geweest, was onverwacht echt ontzettend leuk. Heel veel en heel hard gelachen om de niet eens altijd heel flauwe grappen. Daarna lekker aan de cocktails gegaan, beetje jammer alleen dat ik daar altijd zo brak van ben de volgende dag :p
quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Ezzer het volgende:
bummer..
Get Smart is een slapstick film met die gast van The Office US en met Anne Hathawayniet te vergeten. In strakke pakjes....over de grond kroelend...kortom goeie film.
toch niet om 10.00 uur in de ochtend ?quote:Op maandag 8 september 2008 17:25 schreef Ezzer het volgende:
Euh, een lesbo topic zonder bier... Dat kan toch niet!
*doe maar koffie hoor*
ik wel, maar ben dan ook een pootquote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
Drinken lesbo's bier dan? Ik hou niet van bier
Ik wel, en het liefst uit de flesquote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
Drinken lesbo's bier dan? Ik hou niet van bier
Dat zag ik ook later pas...quote:Op maandag 8 september 2008 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet om 10.00 uur in de ochtend ?
Woehoe!quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wel, en het liefst uit de fles
*vooroordelen bevestigt
kan je vast de ene fles verlossen van kroonkurk met hulp van een 2e fles ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
*vooroordelen bevestigt
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeauquote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vast de ene fles verlossen van kroonkurk met hulp van een 2e fles ?
daar zijn mijn bijtspijkers me toch echt te lief voorquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeau
Ik ook trouwens.quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
*vooroordelen bevestigt
Daar zijn m'n tanden me te lief voorquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeau
Ow wat een zielig verhaalquote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Stroekie het volgende:
http://www.limburger.nl/article/20080908/SCALA/878198591
iets voor de eventuele meet volgend jaar ?
gezellig meezingen in de bios
Nee ze was echt wel lesbischquote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow wat een zielig verhaal![]()
Lees ik daar nou "samen met haar vriendin? Of wil ik dat alleen maar lezen?
hier nog meer treurigstemmende feiten over deze vrouwquote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow wat een zielig verhaal![]()
Lees ik daar nou "samen met haar vriendin? Of wil ik dat alleen maar lezen?
ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Ezzer het volgende:
Ik kan blikjes open maken met 1 hand ^^
*ook stoer is*
Bier uit blik is viesquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgen![]()
maar ik ben dan ook alles behalve een stoere homo
* NanKing moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:41 schreef Ezzer het volgende:
als lesbo is het hebben van krachtige vingers ook iets belangrijker dan als homo
*althans zo lijkt mij*
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef Ezzer het volgende:
Hertog Jan... mmmm
*net de kleine zeemeermin gekeken*
*weet nu hoe het is gekomen*
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
Oh, dus nou ben jij zieliger?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
quote:
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.quote:
Nou ja zaterdagavond had ze dus andere plannen, schreef ze in een sms, en andere keer beter, maar toen stuurde ik terug van laat maar weten als je een keer in Groningen bent. En misschien kwam dat wel lullig over, dat weet ik niet, maar heb sindsdien niets meer gehoord dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?
*totaal niet nieuwsgierig*
Dat klinktr best zielig iddquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.
Ok, jij wint.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.
Hoe gaat het met jouw vrouw mannetje?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinktr best zielig idd
Ja, is een twijfelachtige overwinning voor mijquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, jij wint.![]()
Of eigenlijk ik natuurlijk![]()
Goedquote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw vrouw mannetje?
Succes met de zware aankomende weken danquote:Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Zie hem wel de 20e pas weer.
Das dan drie weken gelede geweest
Als 'ie maar lief voor je is, anders komt de Lesbeau-knokploeg hem even wat laten voelenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Als 'ie maar lief voor je is, anders komt de Lesbeau-knokploeg hem even wat laten voelenEn je weet, manwijven met kisten en okselhaar zijn heel gevaarlijk
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Noodly het volgende:
Ik ga morgen een holebi-vereniging voor studenten uitchecken, c.q. pottenkijken.
omg bestaat dat? Wat ga je dan doen? Bierflesjes open leren maken met een aansteker?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Noodly het volgende:
Ik ga morgen een holebi-vereniging voor studenten uitchecken, c.q. pottenkijken.
Waar studeer jij dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:36 schreef Ezzer het volgende:
ah oke, daar kan t ook aan liggen. Naja veel plezier!
Oh yeah!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef Wexy het volgende:
middag
Ik heb mijn vakantie geboekt!!
December Fuertaventura
ZIN IN!!!!
yep, het klimaat daar bevalt mij wel erg goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh yeah!
Jij bent ook een fanatieke canarisch eilanden ganger, is het niet?
Wij gaan in het voorjaar ook weer. Ik ben nog aan het kijken waar naar toe. Ik wil een keer wat anders.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
yep, het klimaat daar bevalt mij wel erg goed
En ook dat het niet te veel jongeren hangplekken zijn, maar gelukkig ook niet alleen de ouden van dagen enzo..
Is het daar nog te doen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef Ezzer het volgende:
[..]
AmsterdamAls alles mee zit nog maar een half jaartje
![]()
Ssh...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Ezzer het volgende:
Ow zeker wel, is en blijft de mooiste stad van t land. Wat zeg ik.... de wereld!
alleen zo jammer van al die toeristen die stug zonder te kijken oversteken en op fietspaden lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |