ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Ezzer het volgende:
Ik kan blikjes open maken met 1 hand ^^
*ook stoer is*
Bier uit blik is viesquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgen![]()
maar ik ben dan ook alles behalve een stoere homo
* NanKing moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:41 schreef Ezzer het volgende:
als lesbo is het hebben van krachtige vingers ook iets belangrijker dan als homo
*althans zo lijkt mij*
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef Ezzer het volgende:
Hertog Jan... mmmm
*net de kleine zeemeermin gekeken*
*weet nu hoe het is gekomen*
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
Oh, dus nou ben jij zieliger?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
quote:
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.quote:
Nou ja zaterdagavond had ze dus andere plannen, schreef ze in een sms, en andere keer beter, maar toen stuurde ik terug van laat maar weten als je een keer in Groningen bent. En misschien kwam dat wel lullig over, dat weet ik niet, maar heb sindsdien niets meer gehoord dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?
*totaal niet nieuwsgierig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |