kut... had ik nog wat langer moeten wachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Qebbel het volgende:
Fiew! Ik was net zelf begonnen met eentje te maken! Kon niet meer wachten
Pas over twee dagen! Of beginnen jullie vandaag al met het weekend?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lezzer het volgende:
ow kut, ik voel me gewoon met het uur zieker worden.![]()
En het is sinterklaasweekend en ik heb er zo'n zin in
Ja, ik dus ook helaas. Vandaar mijn reactie al. Ik had echt mn hoop op New York gezet! Maar de stad is gewoon toch niet te vergelijken met het binnenland eromheen. NY state is best groot en er zijn een aantal vrij grote religieuze gemeenten. Dus misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Democraten New York tegen homohuwelijk
Had ik van alle staten verwacht, behalve new york!
wij zijn ook niet tollerant, wij zijn hypocrietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook helaas. Vandaar mijn reactie al. Ik had echt mn hoop op New York gezet! Maar de stad is gewoon toch niet te vergelijken met het binnenland eromheen. NY state is best groot en er zijn een aantal vrij grote religieuze gemeenten. Dus misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft.
Wel jammer voor de New Yorkers zelf ook! Er is echt een hele grote levendige gay community. En een heuze gayborhood. Briljant echt! En mensen zijn gewoon veel toleranter (vind ik!) dan hier in NL.
Hihi, so true! Henrietta Hudson... wat een hilarische kroegquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Qebbel het volgende:
Wel jammer voor de New Yorkers zelf ook! Er is echt een hele grote levendige gay community. En een heuze gayborhood.
Henrietta Hudsonquote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihi, so true! Henrietta Hudson... wat een hilarische kroeg.
Maar had ook echt niet verwacht dat het in NY uit zou blijven. Maar de staat is natuurlijk groter dan alleen de stad... unfortunately.
quote:
Was daar op een dinsdagavond, was echt niemand, maar ze gingen er toen karaoke doenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:06 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik had het verkeerd gelezen, haar gróótouders...
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over.![]()
Ik zat laatst bij mijn oma, en die vertelde dat ze nou eindelijk een aardig meisje via de thuiszorg heeft die voor haar poetst. Aardig én ze kan goed poetsen. De rest was altijd laks en gewoon niks.
Aan de muur hangt zo'n foto van alle kleinkinderen met aanhang.
Dus dat meisje wijst mij en mijn vriendin aan op die foto en vraagt of we een stel zijn.
"Ja dat is een stel", zegt mijn oma.
"Oh", zegt dat meisje, "dan kan ik het tegen u wel vertellen, ik woon ook met mijn vriendin samen".
Ze vertelde dat ze het verder nergens durfde te vertellen op haar poetsadressen omdat dat vaak zo ouderwetse mensen zijn.
Mijn oma (85) is cool, echt wel
Ahw, van zulke dingen word ik best blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma zei toen ze dat vertelde nog "het is het belangrijkste dat je gelukkig bent, en dat je goed met elkaar overweg kunt, dat is het allerbelangrijkste".
Mijn oma zei laatst tegen me dat ik, als het zo ver was, best ook iemand naar een verjaardag of een feest mee mocht nemen. En dat vond ik zo lief dat ik er om moest lachen en toen zei ze: "Maar ik meen het serieus, hoor!".
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef Avey het volgende:
Ik vind dit liedje echt.... fascinerend
Ik heb een tijdje in NY gezeten, vlakbij HH, maar toen was ik nog niet "out". Dus toen ik afgelopen zomer er met mn vriendin was besloten we daar toch maar een kijkje te nemen, was volgens mij ook op een dinsdag en ook karaoke!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Was daar op een dinsdagavond, was echt niemand, maar ze gingen er toen karaoke doenheb me rot gelachen.
Hahaha, coolquote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in NY gezeten, vlakbij HH, maar toen was ik nog niet "out". Dus toen ik afgelopen zomer er met mn vriendin was besloten we daar toch maar een kijkje te nemen, was volgens mij ook op een dinsdag en ook karaoke!Vonden we zo lachen dat we zaterdag nog een keer zijn gegaan, zodat we zondag mega brak het vliegtuig weer ingingen. Niet relaxt, maar wel een hele leuke avond gehad met New Yorkse lesbo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |