Heel mooi natuurlijk als je dat kunt.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw dat soort mensen negeer ik... spam filtertje
ik heb mij veel te lang en veel te veel druk gemaakt van wat andere mensen van mijn vinden en dat zijn veel mensen niet waard. Niet dat ik het nooit meer doe maar niet meer in de mate waar ik het in deedquote:Op donderdag 3 december 2009 10:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heel mooi natuurlijk als je dat kunt.
Heh, ja. Vind het een fijn woord. Maar ik kan me voorstellen dat het mensen in het verkeerde keelgat kan schieten, net als Kanker. Ik moet beter op mijn woorden letten denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij gebruikt ook tering als kracht woord
ik heb het altijd over tering kouddie komt de laatste dagen regelmatig voorbij haha
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind papegaaien ook altijd heel zielig.
Mijn oma leefde al niet meer toen ik met mijn eerste vriendin thuiskwam. Mijn opa heeft nooit gericht iets over mijn geaardheid gezegd tegen mij. Toen hij mijn tweede vriendin voor het eerst zag murmelde hij stiekempjes tegen mij dat ie deze toch wel leuker vond dan de vorige, en zo'n knapperd ook.
De goeie man was tegen die tijd al bijna blind
De boodschap achter de opmerking, dat ie het dus allemaal prima vond, vond ik wel erg fijn.
Weet ik niet. Ik hoop hetquote:
Dito.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb mij veel te lang en veel te veel druk gemaakt van wat andere mensen van mijn vinden en dat zijn veel mensen niet waard. Niet dat ik het nooit meer doe maar niet meer in de mate waar ik het in deed
Is toch gek als je heel tof tegen iemand doet en diegene dan uit je msn lijst gooit? Ik bedoel anders doe je misschien wel minder aardig, ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik hoop het
Eergister was ie nog heel tof tegen me gewoon in het echte leven... maar ik ben bang dat het met opzet is.
Damn.
Ja, daarom voel ik me nu ook zo kut. Ik kan niet bedenken waarom hij me niet meer zou willen spreken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Is toch gek als je heel tof tegen iemand doet en diegene dan uit je msn lijst gooit? Ik bedoel anders doe je misschien wel minder aardig, ofzo.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:00 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, daarom voel ik me nu ook zo kut. Ik kan niet bedenken waarom hij me niet meer zou willen spreken.
Ik heb dat weleens andersomquote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb tijdje geleden verkeerd iemand uit mijn hyves gegooid... ik weet alleen niet wie.
gewoon naar hem toe gaan en zeggen van goh... wat is er met je msn aan de hand, onschuld zelve spelen zodat hij denkt dat jij het niet door hebt (mocht hij je bewust eruit geknikkert hebben) en dan kijken naar zijn reactiequote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zou het dan toch per ongeluk zijn?
Ik zie hem morgen weer, maar ik durf ook niet te vragen waarom hij me eruit knikkerde.
Zoiets wilde ik ook zeggen. Of gewoon straightforward zijn, het schijnt dat mannen dat wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon naar hem toe gaan en zeggen van goh... wat is er met je msn aan de hand, onschuld zelve spelen zodat hij denkt dat jij het niet door hebt (mocht hij je bewust eruit geknikkert hebben) en dan kijken naar zijn reactie
ligt beetje aan de persoonquote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook zeggen. Of gewoon straightforward zijn, het schijnt dat mannen dat wel kunnen waarderen.
Oh, dat zou ik dus wel doen. Boeiend. Gewoon een beetje een geintje van makenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zou het dan toch per ongeluk zijn?
Ik zie hem morgen weer, maar ik durf ook niet te vragen waarom hij me eruit knikkerde.
taartquote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef skunkasaur het volgende:
Tering wat een zeikwijf ben ik ook
Laten we over taart gaan praten ofzo. Of kittens.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lezzer het volgende:
ow kut, ik voel me gewoon met het uur zieker worden.![]()
En het is sinterklaasweekend en ik heb er zo'n zin in
Wat heb je/voel je?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lezzer het volgende:
ow kut, ik voel me gewoon met het uur zieker worden.![]()
En het is sinterklaasweekend en ik heb er zo'n zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |