Je username lijkt nogal veel op de mijne. Met mijn slaperige hoofd dacht ik even dat ik zelf had gepost en begon me al zorgen te maken over mijn geheugen enzo.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je username lijkt nogal veel op de mijne. Met mijn slaperige hoofd dacht ik even dat ik zelf had gepost en begon me al zorgen te maken over mijn geheugen enzo.
Voor mij is het eigenlijk al mijn hele leven zo, dus ik denk er helemaal nooit over na.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:28 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat af en toe wel verwarrend vind hoor, die generaties door elkaar.
Maar meestal denk ik er niet over na
Ik ook in het topic, maar ik had alleen nog MyAT open.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar m'n avatar is nogal anders, daar kijk ik altijd eerst naar eigenlijk.
Wat riep hij precies?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef NanKing het volgende:
Moinsen dames.
Ik werd wakker geroepen door mijn pas geadopteerde papegaai
Dus vanochtend ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:12 schreef NanKing het volgende:
Altijd als hij iemand nodig heeft roept hij "Maaaa".
Papegaaien kunnen afaik best oud worden, dus je hebt het beestje nog wel een poosje denk ik.quote:Hij kan niet zo goed praten, maar een paar woordjes. Het beestje was officieel van mijn overgrootmoeder hehe, later van mijn oudoom. Maar die heeft 'm redelijk verwaarloosd.
Nu stond ie de laatste paar maanden bij mijn oma, en is daar al heel erg opgeknapt. Maar mijn oma en opa zijn ook niet meer de jongste en is 't eigenlijk te veel om voor zo'n beestje te zorgen voor ze. Dus staat ie nu hier.
Ja, het ritme van mijn oma ligt iets andersquote:
Het is een amazone-papegaai en die kunnen echt extreem oud wordenquote:Papegaaien kunnen afaik best oud worden, dus je hebt het beestje nog wel een poosje denk ik.Misschien wel goed dat hij niet zo erg goed kan praten, want ze gaan dan ook vaak allerlei geluiden nabootsen. Midden in de nacht het geluid van de deurbel, of het alarm en dat soort dingen.
Ah, daar komt dus de aap uit de mauw.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, het ritme van mijn oma ligt iets anders. Als zij uit bed kwam kreeg ie altijd wat lekkers. Dus hij daarvoor werd ik geroepen
.
Als het beestje zich een beetje prettig gedraagt, is dat natuurlijk ook prima.quote:Het is een amazone-papegaai en die kunnen echt extreem oud worden. We zitten er dus nog wel even aan vast.
Toch wordt het er niet aangenamer op wanneer iemand er wel heel veel van vindt en vindt dat-ie dat ook erg duidelijk moet maken..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
ach ben van mening dat niemand er in de familie wat van mag vinden.... het is jouw ding en niet die van hun
ohw dat soort mensen negeer ik... spam filtertjequote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch wordt het er niet aangenamer op wanneer iemand er wel heel veel van vindt en vindt dat-ie dat ook erg duidelijk moet maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |