abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 08:27:28 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75236952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:19 schreef Avey het volgende:
Geweldige smiley trouwens, die ' '.
Je username lijkt nogal veel op de mijne. Met mijn slaperige hoofd dacht ik even dat ik zelf had gepost en begon me al zorgen te maken over mijn geheugen enzo.
pi_75236958
Ik moet zeggen dat ik dat af en toe wel verwarrend vind hoor, die generaties door elkaar.
Maar meestal denk ik er niet over na
pi_75236988
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je username lijkt nogal veel op de mijne. Met mijn slaperige hoofd dacht ik even dat ik zelf had gepost en begon me al zorgen te maken over mijn geheugen enzo.

Maar m'n avatar is nogal anders, daar kijk ik altijd eerst naar eigenlijk.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 3 december 2009 @ 08:35:29 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75237015
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:28 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat af en toe wel verwarrend vind hoor, die generaties door elkaar.
Maar meestal denk ik er niet over na
Voor mij is het eigenlijk al mijn hele leven zo, dus ik denk er helemaal nooit over na. Maar het kan wel verwarrende toestanden opleveren. Tante zijn van iemand die een jaar ouder is en dat soort dingen.
  donderdag 3 december 2009 @ 08:35:45 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75237019
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef Avey het volgende:

[..]

Maar m'n avatar is nogal anders, daar kijk ik altijd eerst naar eigenlijk.
Ik ook in het topic, maar ik had alleen nog MyAT open.
pi_75237252
Moinsen dames .

Ik werd wakker geroepen door mijn pas geadopteerde papegaai
ijs_beer fan!
pi_75237332
Oh dat lijkt me erg Als je een papegaai hebt
pi_75237350
Het lag ook nooit in de planning. Maar het is van een overleden familielid en niemand anders is in staat om voor 't beest te zorgen. Hij is al zeker zo'n jaar of 40 oud en om 'm dan naar een vogelopvang te doen vind ik zielig.
ijs_beer fan!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:09:55 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75237493
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef NanKing het volgende:
Moinsen dames .

Ik werd wakker geroepen door mijn pas geadopteerde papegaai
Wat riep hij precies?
pi_75237540
En die worden nog kei-oud ook!
pi_75237553
Altijd als hij iemand nodig heeft roept hij "Maaaa". Hij kan niet zo goed praten, maar een paar woordjes. Het beestje was officieel van mijn overgrootmoeder hehe, later van mijn oudoom. Maar die heeft 'm redelijk verwaarloosd.

Nu stond ie de laatste paar maanden bij mijn oma, en is daar al heel erg opgeknapt. Maar mijn oma en opa zijn ook niet meer de jongste en is 't eigenlijk te veel om voor zo'n beestje te zorgen voor ze. Dus staat ie nu hier.
ijs_beer fan!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:14:40 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75237590
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:12 schreef NanKing het volgende:
Altijd als hij iemand nodig heeft roept hij "Maaaa".
Dus vanochtend ook?
quote:
Hij kan niet zo goed praten, maar een paar woordjes. Het beestje was officieel van mijn overgrootmoeder hehe, later van mijn oudoom. Maar die heeft 'm redelijk verwaarloosd.

Nu stond ie de laatste paar maanden bij mijn oma, en is daar al heel erg opgeknapt. Maar mijn oma en opa zijn ook niet meer de jongste en is 't eigenlijk te veel om voor zo'n beestje te zorgen voor ze. Dus staat ie nu hier.
Papegaaien kunnen afaik best oud worden, dus je hebt het beestje nog wel een poosje denk ik. Misschien wel goed dat hij niet zo erg goed kan praten, want ze gaan dan ook vaak allerlei geluiden nabootsen. Midden in de nacht het geluid van de deurbel, of het alarm en dat soort dingen.
pi_75237645
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dus vanochtend ook?
Ja, het ritme van mijn oma ligt iets anders . Als zij uit bed kwam kreeg ie altijd wat lekkers. Dus hij daarvoor werd ik geroepen .
quote:
Papegaaien kunnen afaik best oud worden, dus je hebt het beestje nog wel een poosje denk ik. Misschien wel goed dat hij niet zo erg goed kan praten, want ze gaan dan ook vaak allerlei geluiden nabootsen. Midden in de nacht het geluid van de deurbel, of het alarm en dat soort dingen.
Het is een amazone-papegaai en die kunnen echt extreem oud worden . We zitten er dus nog wel even aan vast.
ijs_beer fan!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:19:32 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75237679
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja, het ritme van mijn oma ligt iets anders . Als zij uit bed kwam kreeg ie altijd wat lekkers. Dus hij daarvoor werd ik geroepen .
Ah, daar komt dus de aap uit de mauw.
quote:
Het is een amazone-papegaai en die kunnen echt extreem oud worden . We zitten er dus nog wel even aan vast.
Als het beestje zich een beetje prettig gedraagt, is dat natuurlijk ook prima.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:26:14 #265
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75237832
Papegaaien zijn wel hele toffe beesten! . Alleen wel een beetje zielig als ze alleen maar in een kooitje zitten. Mijn overburen hebben een best grote papegaai in een MINI kooi. 't Arme beestje kan zn vleugels niet eens strekken. Ik kijk er expres maar niet naar, want mn hart breekt. *steekt kop in 't zand dus *

Over oma's gesproken: mijn oma is ook geweldig! Ben sowieso altijd twee handen op een buik geweest met haar. Maar zij is onherroepelijk de grootste FAN van mijn vriendin! Zo leuk!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:02:22 #266
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75238611
mogguh
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 3 december 2009 @ 10:05:22 #267
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75238682
een leuk stripje om de dag te beginnen
niet dat het iets met lesbeau te maken heeft maar vond hem wel leuk =)
pi_75238711
Ik vind papegaaien ook altijd heel zielig.

Mijn oma leefde al niet meer toen ik met mijn eerste vriendin thuiskwam. Mijn opa heeft nooit gericht iets over mijn geaardheid gezegd tegen mij. Toen hij mijn tweede vriendin voor het eerst zag murmelde hij stiekempjes tegen mij dat ie deze toch wel leuker vond dan de vorige, en zo'n knapperd ook.

De goeie man was tegen die tijd al bijna blind

De boodschap achter de opmerking, dat ie het dus allemaal prima vond, vond ik wel erg fijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:10:23 #269
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75238795

mijn opa en oma's leven niet meer. Toen ze nog leefde wist ik het al wel hoor maar had er nog niet behoefte aan om het kenbaar te maken bij mijn familie. Meeste weten het nog steeds niet maar heb in die tijd ook maar 1x 4maanden met iemand iets gehad en 1x 4 wkn dus niet echt iets van "neem mijn vriendin mee naar familie"
pi_75238949
Mogguh.... ik had me gewoon verslapen, first time ever lol.

Mijn opa's en oma's leven ook niet meer... kende ze ook helemaal niet goed, dus geen idee wat ze ervan gevonden zouden hebben . Wel fijn dat bij de meesten van jullie de familie zo supportive is
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:24:15 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75239137
Mijn opa en oma heb ik nooit gekend. Nu ben ik niet lesbisch, maar mijn familie zou het vast ook prima vinden.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:25:01 #272
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75239158
ach ben van mening dat niemand er in de familie wat van mag vinden.... het is jouw ding en niet die van hun
  donderdag 3 december 2009 @ 10:29:40 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75239268
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
ach ben van mening dat niemand er in de familie wat van mag vinden.... het is jouw ding en niet die van hun
Toch wordt het er niet aangenamer op wanneer iemand er wel heel veel van vindt en vindt dat-ie dat ook erg duidelijk moet maken..
pi_75239282
Zit ook wat in natuurlijk Kz... ik heb er ook nogal schijt aan hoor, wat men ervan vindt... Niet alleen familie maar ook de rest. Door de jaren heen zo gegroeid .
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:34:05 #275
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75239374
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Toch wordt het er niet aangenamer op wanneer iemand er wel heel veel van vindt en vindt dat-ie dat ook erg duidelijk moet maken..
ohw dat soort mensen negeer ik... spam filtertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')