Ja, zo zat ik vorig weekend nog in Alicantequote:Op maandag 1 november 2010 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou meer van rose op een terrasje of van tequila slempen en dan zonder jas door de straten zwerven zonder dat je doodvriest...
Nanaaaaaaquote:
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!quote:Op maandag 1 november 2010 07:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Gisteren lekker de open haard aangehad. Ik heb al weer bijna mijn Decembergevoel.
[..]
Nanaaaaaa
Hier wel dusquote:
ik woon in een park, een nationaal park nog welquote:Als ik kan kiezen ga ik ook voor met zn allen het park in met lekkere hapjes en drankjes of andere zomerse geneugten. Aan de andere kant is dat ook vooral leuk als je vrij bent.
En als je niet hoeft te werken, is winter ook niet zo erg. Dan ga je alleen naar buiten als je zelf wil en de rest van de tijd kook of eet je
Jij klikt dat daadwerkelijk aan ook?quote:Op maandag 1 november 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!
Jij weer niet, als Duitse?quote:Op maandag 1 november 2010 07:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij klikt dat daadwerkelijk aan ook?
Dat is de magie van Nana Mouskouri.quote:Op maandag 1 november 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!
Ja gftdmm, ik mag dus ook al niet koken en etenquote:Op maandag 1 november 2010 07:45 schreef Vanyel het volgende:
In Utrecht is trouwens geen mist.
Als ik kan kiezen ga ik ook voor met zn allen het park in met lekkere hapjes en drankjes of andere zomerse geneugten. Aan de andere kant is dat ook vooral leuk als je vrij bent.
En als je niet hoeft te werken, is winter ook niet zo erg. Dan ga je alleen naar buiten als je zelf wil en de rest van de tijd kook of eet je
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 07:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.
Hebben we die in Nederland?quote:Op maandag 1 november 2010 07:55 schreef lezzer het volgende:
ik woon in een park, een nationaal park nog wel
Normaal niet, maar er was niks anders nieuws en ik was nog aan het eten dus moest íets.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja gftdmm, ik mag dus ook al niet koken en eten
Ik ook eigenlijk. Ik had ook helemaal niet naar de naam gekeken maar gewoon blind geklikt.quote:Op maandag 1 november 2010 07:58 schreef lezzer het volgende:
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.
Gossie.quote:
Ik zit allang op m'n werkquote:Op maandag 1 november 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Goh, valt het op dat ik eigenlijk weg moet maar nog niet wil?
Die jeugd van tegenwoordig, die heeft het wat dat betreft toch makkelijker...quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet voor 12 uur een filmpje inleveren online en daarna ga ik weer in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |