Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
@wonderer zoals ik zei, de kmar krijgt maar weinig tijd gegunt om goed naar paspoorten te kijken... helaas is " klantvriendelijkheid" (lees kort wachten) belangrijker dan iets anders..... lang leve de comercie
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper worden
Zit de castlist eens door te kijken... niet zo veel mannen, huh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef lezzer het volgende:
Met Romy inderdaad
Die deed ook "Mädchen in Uniform"
wie weet heb ik je al eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik vlieg praktisch altijd met North West/KLM/Delta omdat zij de enige zijn die een directe vlucht tussen Boston en Amsterdam aanbieden. Maar ik zal het onthouden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef soapie het volgende:
Navond dames. Kerst weer voorbij, nog even oud en nieuw en dan alles weer normaal!!!!
Zou best kunnen, laatste keer was begin mei terug naar huis. Grappig idee eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 06:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie weet heb ik je al eens geziendoe die vlucht met enige regelmaat
vetquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb vakantie!
Tot 11 januari!
En ik ga snowboarden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()