Ik ben zelfs een man.quote:
Ok, aan jou wil ik het dan wel uitleggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat geldt eigenlijk ook voor de eennalaatste.
L-Word bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:42 schreef Addictionnz het volgende:
Die series maken mij echt een computer/ TV junk![]()
Ben al bij season 4
Seizoen 4 ben ik pas bij EP 1 maar seizoen 3 was wel zielig dat dina dood ging en Shane Carmen liet staan voor het altaar. Dat tina een nieuwe husband heeft gevonden haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
L-Word bedoel je?
Da's ook gewoon heul fijn om te kijken
Is Seizoen 4 dat zielige seizoen?
Je weet toch wel dat dat eigenlijk een heel fijne bezigheid is he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb Lip Service nog steeds in de planning staan, maar op een of andere manier heeft lesbo's kijken blijkbaar niet genoeg prio. Jammer.
Aan het eind vragen over sporten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat een lange lijst zeg.
En stiekem toch best wel een beetje bias richting negatieve ervaringen.
Ja?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat vroegen ze toch ook of niet?
Ik vond dat helemaal een onzinnige aanvulling.
Tuurlijk joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 18-10-2010 12:52:45 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee ik ben onduidelijk. Ik vond de hele sportaanvulling nogal loos (vreemde vragen), niet de optie om aan te geven dat je bij een homosportvereniging sport.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja?
Op zich vind ik daar wel wat in zitten eigenlijk, die homosportverenigingen bestaan niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |