??quote:
Korset tot onder haar ganz blote booben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef lezzer het volgende:
Heeft ze nou eigenlijk een corset aan? Of gans blote booben?
Wie heeft dat nou weer bedacht?quote:Roze Maandag tijdens kermis Geldrop
GELDROP - In navolging van Tilburg komt ook de kermis in Geldrop met een roze maandag. De roze maandag op 7 september is een van de noviteiten op de Geldropse kermis die zaterdag 5 september begint.
De horecaondernemers van 't Groenkoffiehuis en restaurant de 2 Heere zijn de initiatiefnemers van de roze maandag. Rond 19.00 uur is de opening op het horecaplein met extravagante travestieten.
Tijdens de roze maandag zijn er spelletjes als 'naaldhakkenrace', 'handtasjes werpen' en 'hoelahoepen'.
De kermis wordt 5 september om 13.00 uur geopend door wethouder J. van Zeeland. In Geldrop staan veertig attracties op de kermis.
Ik heb het topic centraal gezet. Het staat dan tussen de andere centrale topics in de lijst onder de actieve topics en boven de gesloten topics. Kan iedereen het makkelijk vindenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom bestaat dit topic nog. Al die lesbo's zullen inmiddels toch wel genezen zijn?
Pro gay marriageding geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef lezzer het volgende:
Waarom zou zij nou topless willen motorrijden in een parade?
Mag ik 'm verscheuren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom bestaat dit topic nog. Al die lesbo's zullen inmiddels toch wel genezen zijn?
Ik zie het probleem niet zo. 15 en 26 is een heel groot verschil en waarschijnlijk geen lang leven beschoren. Maar lerares/leerlingding vind ik wel slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Lerares schuldig aan seksueel contact met minderjarige
19 augustus 09
Een lesbische muzieklerares in Engeland is schuldig bevonden aan seksueel contact met een 15-jarige leerlinge. Op 21 september komt de zaak voor de rechter.
[ afbeelding ]
Helen Goddard
De 26-jarige Helen Goddard bekende gisteren de affaire, en hangt mogelijk een gevangenisstraf boven het hoofd van 14 jaar. Wat begon met koffie drinken na de les, mondde al snel uit in seksueel contact. Al een tijdje gingen er roddels over de affaire, waarop het schoolhoofd de politie inschakelde.
De leerlinge geeft aan nog steeds verliefd te zijn en de relatie voort te willen zetten wanneer ze over een paar maanden 16 wordt.
Bron: Pink News
Hoi GFquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:.
Man man man de droom van elke 15 jarig potjequote:
*laat tanden vast zien*quote:
Ja, dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef NanKing het volgende:
Man man man de droom van elke 15 jarig potje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |