Ik wil wel eens weten wat dat dan tegenwoordig is.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik val juist op de iets mannelijkere lesbo's. Niet té mannelijk though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu dan wel foto's gaat posten van wat jij leuk vindt?
Warm welkom, niet?quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Fairydust het volgende:
Yay ik kom even voor de 1e keer in het topic en ik word meteen gequote als TT in het volgende
Maargoed, om even terug te komen op lezzer:
Hubba hubbaquote:
Nou, dat ben ik wel met je eens hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Is vast de leeftijdBedoel ik overigens niks mee
quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef Fairydust het volgende:
Viel dat verkeerd ofzo? Al 3 minuten stilte
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op maandag 26 april 2010 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien is Ms Alba echt geen pot, dus totaal "not available".
Nou, ik heb echt wel mijn momenten gekend, maar ik denk dat ik bij Jessica wel veel drank nodig zou hebben.quote:
Het starten is inmiddels opgelost (de accu die erin zat had minder CCA (cold cranking amperage) dan hij nodig had, plus de accu was gewoon verrot waardoor ie nog minder stroom leverde), maar hij heeft een week of vijf stilgestaan dus daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij kijkt de USA afleveringen?
Wonderer, heb je nou nog steeds gezeik met die Volvo van je?
Heb je geen pot in de buurt om het te fixen?
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hun zij dat nou deden
Hahaha daar zijn ze (wequote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef lezzer het volgende:
Vind je dat niet nep?
Van die "kijken onze vriendjes en worden ze er geil van?"
Zeker in dat klimaat bij jullie.quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het starten is inmiddels opgelost (de accu die erin zat had minder CCA (cold cranking amperage) dan hij nodig had, plus de accu was gewoon verrot waardoor ie nog minder stroom leverde), maar hij heeft een week of vijf stilgestaan dus daar zal het wel aan liggen.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog steeds de laatste afleveringen van L Word kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |