Dan neem je nog een meisje met een soortgelijk pakje meequote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst aan de verkeerde PABO
Maar lijkt me geen goed idee, moet wel warm blijven
Wat ben jij braaf zegquote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst aan de verkeerde PABO
Ik hou graag de schijn opquote:
En dat allemaal op die motor, al rijdende (op die motor....)quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dan neem je nog een meisje met een soortgelijk pakje mee
Die andere gaat gewoon achterop en wrijft je je benen warmquote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dat allemaal op die motor, al rijdende (op die motor....)
quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Die andere gaat gewoon achterop en wrijft je je benen warm
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een Juf Annelies van de Pabo
zo noemden we haar ook echt
Iddquote:Op maandag 26 april 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Juf Annelies van de Pabo, mag ik naar de wc"??
Ja hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:34 schreef Avey het volgende:
En ja, een motor. Iedereen heeft toch wel één klein butchdingetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"vroeger"quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een Juf Annelies van de Pabo
zo noemden we haar ook echt
Butch de Autoquote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even butch de auto opkrikken en kijken of ik de rammel uit mijn achterwiel kan krijgen
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijnquote:
Jij kijkt de USA afleveringen?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijn
Pic van ''die blonde''?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijn
Ja, ik heb geen zin om een jaar achter te lopen en ook nog eens tegen reclame aan te kijkenquote:
Namelijk:quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
Wat ik trouwens gisteren zag... NCIS LA
Na een minuut of 5 zag ik de reden om die serie te volgen...
Als ze er maar niet uitgeschreven wordt. Ik was over die vorige breuk al zo pissigquote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om een jaar achter te lopen en ook nog eens tegen reclame aan te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |