Ik dacht hetzelfdequote:
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik niet
Oh to be 14 again...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm eigenlijk nee, de middelbare schooltijd wil ik niet nog een keer meemaken
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Toen pas?quote:
17 is daar idd wel een goede/''normale'' leeftijd voor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Euh ja, dat was 1990, in de provincie...
Zo raar was dat toch niet?
Ooh. Andere tijden nogquote:Op maandag 26 april 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Euh ja, dat was 1990, in de provincie...
Zo raar was dat toch niet?
Ik heb nooit in de kast gezetenquote:Op maandag 26 april 2010 20:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
17 is daar idd wel een goede/''normale'' leeftijd voor.
Mijn ouders geloofden me nieteens op mn 12e.
Ik wist het wel al toen ik 12 was hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
17 is daar idd wel een goede/''normale'' leeftijd voor.
Mijn ouders geloofden me nieteens op mn 12e.
Mijn moeder had ik het als eerste verteld, die begon een heel gesprek over dat mijn lichaam zich begon te ontwikkelen en dat ik gefascineerd zou kunnen zijn van meisjes met grote borsten ofzo... Ja idd maar niet op de manier die zij bedoeldequote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wist het wel al toen ik 12 was hoor.
Toen ik 11 was, was ik voor het eerst verliefd op een meisje, dat ik het vaag bewust wist.
Zeg hee, je bent zelf maar nét voor de jaren 90 uit je ei gekropen!quote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeAlles boven de 1990 doet mij meteen denken aan een jong kind ofzo
Maar welkom Fairydust
lezzer had mijn ma kunnen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg hee, je bent zelf maar nét voor de jaren 90 uit je ei gekropen!
Jullie schelen nog geen 10 jaar heur. Nee lezzer, die heeft tenminste recht van spreken
Ik zet net een beetje op de wip, bijna klaar met studeren en moet zo gaan werken. Soms voel ik me heel oud en soms heel jongquote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jullie schelen nog geen 10 jaar heur. Nee lezzer, die heeft tenminste recht van spreken
Erikquote:Op maandag 26 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik vind het grappig dat er ook mensen jonger dan mij zijn
, ik was zo lang altijd de jongste overal, maar dat is tegenwoordig niet meer zo
.
heel oudquote:Op maandag 26 april 2010 20:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zet net een beetje op de wip, bijna klaar met studeren en moet zo gaan werken. Soms voel ik me heel oud en soms heel jong
Ik moet er NIET aan denken.quote:
Crapquote:
Ben jai oock lezbiez?quote:Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap.
. Soms zie ik het echt niet.
In ieder geval kan ik straks op een zware motor rijdenquote:
Met een leren pakje van de PABOquote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Avey het volgende:
[..]
In ieder geval kan ik straks op een zware motor rijden![]()
Ik denk dat ik het (hindsight) ook al wel had kunnen weten, en dat ik misschien zelfs wel in groep 4 al een jongen leuk vondquote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wist het wel al toen ik 12 was hoor.
Toen ik 11 was, was ik voor het eerst verliefd op een meisje, dat ik het vaag bewust wist.
Idd, dan denk je gewoon oh dat is een vlientjequote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het (hindsight) ook al wel had kunnen weten, en dat ik misschien zelfs wel in groep 4 al een jongen leuk vond. Al herkende ik dat toen nog niet zo ofzo.
Tenminste nog enig voordeel.quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst aan de verkeerde PABOquote:
Dan neem je nog een meisje met een soortgelijk pakje meequote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst aan de verkeerde PABO
Maar lijkt me geen goed idee, moet wel warm blijven
Wat ben jij braaf zegquote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst aan de verkeerde PABO
Ik hou graag de schijn opquote:
En dat allemaal op die motor, al rijdende (op die motor....)quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dan neem je nog een meisje met een soortgelijk pakje mee
Die andere gaat gewoon achterop en wrijft je je benen warmquote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dat allemaal op die motor, al rijdende (op die motor....)
quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Die andere gaat gewoon achterop en wrijft je je benen warm
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een Juf Annelies van de Pabo
zo noemden we haar ook echt
Iddquote:Op maandag 26 april 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Juf Annelies van de Pabo, mag ik naar de wc"??
Ja hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:34 schreef Avey het volgende:
En ja, een motor. Iedereen heeft toch wel één klein butchdingetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"vroeger"quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een Juf Annelies van de Pabo
zo noemden we haar ook echt
Butch de Autoquote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even butch de auto opkrikken en kijken of ik de rammel uit mijn achterwiel kan krijgen
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijnquote:
Jij kijkt de USA afleveringen?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijn
Pic van ''die blonde''?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Die blonde is zwanger, dus bereidt je voor op weer een zwangere lesbo-verhaallijn
Ja, ik heb geen zin om een jaar achter te lopen en ook nog eens tegen reclame aan te kijkenquote:
Namelijk:quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
Wat ik trouwens gisteren zag... NCIS LA
Na een minuut of 5 zag ik de reden om die serie te volgen...
Als ze er maar niet uitgeschreven wordt. Ik was over die vorige breuk al zo pissigquote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om een jaar achter te lopen en ook nog eens tegen reclame aan te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |