Mjah, daar zit wat inquote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat random lezers (voor mijn boekhyves/twitter/facebook) er iets mee te maken hebben. En mijn schoonfamilie zit ook op facebook en die wil ik het liever IRL vertellen in plaats van dat ze het via fb moeten horen
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Avey het volgende:
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
Glee
Wakker worden en dit lezen is fijnquote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Avey het volgende:
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
Glee
Niet om het één of ander hoor, maar misschien moet Melissa toch maar eens stoppen met kinderen op de wereld (laten) zetten...quote:Melissa Etheridge in scheiding
(15-04-2010, 11:36)
Melissa Etheridge gaat scheiden van haar vrouw Tammy Lynn Michaels. De zangeres en de actrice trouwden in 2003 met elkaar in Malibu in Californië.
De twee hadden negen jaar een relatie en hebben samen twee kinderen. De tweeling werd in 2006 geboren nadat actrice Michaels zwanger was geworden van een anonieme spermadonor.
Het voormalige koppel vraagt in een verklaring om rust. "We vragen om respect voor onze familie tijdens deze moeilijke periode", tekende het Amerikaanse tijdschrift People op.
De 48-jarige Melissa Etheridge heeft ook twee kinderen uit haar vorige relatie met Julie Cypher, nadat deze was gescheiden van acteur Lou Diamond Phillips. De vader van deze twee kinderen is de 68-jarige muzikant David Crosby.
Ik ben een groot fan van haar muziek, daar niet van hoor, maar ik snapte al niet dat ze met TLM ook kinderen ging krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat ik het met je eens ben, ja.
Dat is zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als ze niet gescheiden was, was er natuurlijk niets aan de hand geweest en ik neem niet aan dat ze die scheiding aan zag komen.
ik weet iig stuk meer, ben niet verliefd maar geniet van haar gezelschap en zo ziet zij het op het moment ook.... eigenlijk pak van mijn hartquote:
Maakt het wel een stuk minder ingewikkeld qua emoties denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik weet iig stuk meer, ben niet verliefd maar geniet van haar gezelschap en zo ziet zij het op het moment ook.... eigenlijk pak van mijn hart
ga weekeind nog wel er heen (lees morgen) en dan of zaterdag of zondag weer naar huis
Doe je dat met een crashdieet of op een manier die vol te houden is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Mogguh!
Vandaag was weer een weegmoment en ik ben al 11 kilo kwijt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe je dat met een crashdieet of op een manier die vol te houden is?Met het South Beach dieet, hetgeen kort inhoudt: weinig koolhydraten (dus geen aardappels, rijst, pasta, brood enz.) maar wel heel veel groente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarnaast beweeg ik veel: de ene dag 5 kilometer hardlopen en de andere dag een flinke wandeling of 3 kwartier een workout op DVD. Ziet er vast niet uit want ik heb totaal geen ritmegevoel maar het werkt en het is nog leuk ook. Ach, niemand die het ziet.
Ik eet meer (lees: regelmatiger) dan dat ik daarvoor deed dus totaal geen honger. En ik val gemiddeld een kilo per week af. Daarnaast is mijn trek in snacks en zoetigheid totaal verdwenen en daar ben ik helemaal blij mee.
En ik voel me fit en supergezond
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Super!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Met het South Beach dieet, hetgeen kort inhoudt: weinig koolhydraten (dus geen aardappels, rijst, pasta, brood enz.) maar wel heel veel groente.
En daarnaast beweeg ik veel: de ene dag 5 kilometer hardlopen en de andere dag een flinke wandeling of 3 kwartier een workout op DVD.
Ik eet meer (lees: regelmatiger) dan dat ik daarvoor deed dus totaal geen honger. En ik val gemiddeld een kilo per week af. Daarnaast is mijn trek in snacks en zoetigheid totaal verdwenen en daar ben ik helemaal blij mee.
En ik voel me fit en supergezond
Als je inderdaad "maar" een kilo of 5/6 kwijt wilt dan kan ik me voorstellen dat je er niet aan wilt beginnen. Maar voor mij zijn het 22 kilo'squote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Super!
Ik vind het zelf iets te link om mijn hele voedingspatroon zo gigantisch om te gooien als met South Beach o.i.d... Njah, dan maar wat langer er over doen om gewicht kwijt te raken.
Het gaat dan inderdaad al heel lang duren als je het rustig aan doet..quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als je inderdaad "maar" een kilo of 5/6 kwijt wilt dan kan ik me voorstellen dat je er niet aan wilt beginnen. Maar voor mij zijn het 22 kilo's![]()
Dat scheelt natuurlijk ook.. Dat ongezond eten en snacken is dan een gewoonte waar je eerst van af moet en dan kan zo'n dieet natuurlijk ook wel helpen.. Zelf heb ik niet zoveel last van ongezond eten en snacken, maar ik denk wel dat de hoeveelheden die ik eet soms wat aan de hoge kant liggen...quote:die ik kwijt moet! En die zijn allemaal ontstaan wegens ongezond eten/snacken. Ik heb wel vaker geprobeerd te lijnen, maar dat verlangen naar snacken bleef bestaan dus dat hield ik niet lang vol.
Nu lukt het wel en ik ben supertrots op mezelf dat ik op de helft ben.
En in mijn geval Paardrijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat dan inderdaad al heel lang duren als je het rustig aan doet..
[..]
Maargoed, het wordt beter weer, dus meer fietsen en hard lopen,..
Mja. Ik voel me toch niet zo op mijn gemak in zomerkleding dus heel erg is het niet.quote:
Why not?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik voel me toch niet zo op mijn gemak in zomerkleding dus heel erg is het niet.
Niet zo makkelijk om mijn "vormen" te verbergen als met vier lagen in de winter.quote:
Vormen? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk om mijn "vormen" te verbergen als met vier lagen in de winter.
Guess so...quote:
Nope.... 's avonds pasquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
Als je 's middags niks te doen hebt, een vriendin van mij presenteert haar tweede (kinder)boek in een boekhandel in Nijmegen
Koptelefoons geen optie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef lezzer het volgende:
Dus, ik heb heel zachtjes de radio aan hier in deze- kantoortuin.
Heeft die collega (die met die boedelscheiding), de radio ook aan, maar dan harder.
Lezzer, je hebt geen geluk met je werkplek hequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef lezzer het volgende:
Dus, ik heb heel zachtjes de radio aan hier in deze- kantoortuin.
Heeft die collega (die met die boedelscheiding), de radio ook aan, maar dan harder.
Ik heb dan zelf een koptelefoon op, maar dan moet mijn overbuuv' elke keer zwaaien als ze wat wil zeggen...quote:
Nou, ik heb hem zelf zo zacht staan dat mijn overbuurvrouw m niet eens hoort.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso vind ik radio's in kantoortuinen vrij discutabel eigenlijk...
En even vragen of het wat zachter kan is geen optie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem zelf zo zacht staan dat mijn overbuurvrouw m niet eens hoort.
Maar er zijn blijkbaar mensen die daar minder rekening mee houden
Ze zingt meequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En even vragen of het wat zachter kan is geen optie?![]()
Nou, godzijdank zingt ze niet echt vals. Maar wel een ander nummer dan dat net op mijn radio is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok zomaar dat ze niet heel mooi en zuiver zingt, zodat je geniet van elke noot?
Das echt heeeel naar.
En je wil natuurlijk ook niet meteen nu al gaan zitten zeuren. Zet de toon op een hoogte die je niet wil.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, godzijdank zingt ze niet echt vals. Maar wel een ander nummer dan dat net op mijn radio is.
En ook zo, dat niemand er om heen kan.
Ja precies, ik wil niet meteen gedoe maken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je wil natuurlijk ook niet meteen nu al gaan zitten zeuren. Zet de toon op een hoogte die je niet wil.
waarschijnlijk weet zij dan wel snel genoeg dat jij het irritant vindt.... kantoren zijn erger dan roddelbladenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze zingt mee![]()
En ik zit pas een paar weken in deze kantoortuin en zij al 100 jaar... Ik voel me niet in de positie om te gaan zeuren, als heb ik tegen mijn overbuuv' gezegd vanochtend dat ik dat over een paar weken dus echt wel ga doen
Nou, mijn overbuuv' gaat echt niet over mij roddelen. Zo goed ken ik haar welquote:Op woensdag 21 april 2010 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarschijnlijk weet zij dan wel snel genoeg dat jij het irritant vindt.... kantoren zijn erger dan roddelbladen
Neehee je snapt er helemaal niks van! Dat komt allemaal door die smerige homo's!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Blue-eyes het volgende:
De president van Bolivia houdt zich bezig met het zoeken naar de oorzaak van homoseksualiteit![]()
Het is het armste land van Zuid-Amerika, volgens mij heb je dan wel hele andere zaken aan je hoofd.... primaire zaken zoals voedsel en volksgezondheid.
Je zou zeggen dat hij met die aardappel dan andere mogelijkheden ziet dan "de oorzaak van homosexualiteit"quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Blue-eyes het volgende:
primaire zaken zoals voedsel en volksgezondheid.
Leukquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik zit nu in de gay area van Mexico City, supertoffe scene hier. Ook buiten Mexico City is men wel openlijk gay, maar in deze buurt zie je zoenende meisjes en jongens op straat. Daarnaast gaywinkels, gay bars, gay restaurantjes en noem maar op. Zona Rosa voor de liefhebbenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sevenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik zit nu in de gay area van Mexico City, supertoffe scene hier. Ook buiten Mexico City is men wel openlijk gay, maar in deze buurt zie je zoenende meisjes en jongens op straat. Daarnaast gaywinkels, gay bars, gay restaurantjes en noem maar op. Zona Rosa voor de liefhebbenden.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar een paar zakken piepers meenemen voor Brad dan
Al bijna een maand nu.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef lezzer het volgende:
Zeg Seven, zát jij al in Mexico, of zit je er pas net eigenlijk?
Ja, sorry, ik was een weekend weg, maar ik ben er weer hoorquote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Vanyel het volgende:
Jezus, zitten we allemaal in de zon of is Fok kapot in lesboland?
Ik ga zelf ook weer fijn de zon in, daar niet van, maar toch!
Ik ook. Fabuleus weekend gehadquote:Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik was een weekend weg, maar ik ben er weer hoor
als de pc's op mn werk nog wat gaan doen wel ja. Iemand heeft mn testlaptop de vernieling ingedraaid en mn werkpc staat voor de vijfde keer te bootenquote:Op maandag 26 april 2010 07:26 schreef Vanyel het volgende:
En nu een paar dagen werken voor het weer koninginnenacht is.
Ben ik dan de enige die niets met die dag heeft?quote:Op maandag 26 april 2010 07:26 schreef Vanyel het volgende:
En nu een paar dagen werken voor het weer koninginnenacht is.
't gaat ook niet om de dag, maar om de nacht!quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Avey het volgende:
Ben ik dan de enige die niets met die dag heeft?
En niet in GC?quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Heheh oke hoiIk ga denk ik eens wat meer in praattopics posten in plaats van ONZ en KLB
Praattopics IN PLAATS VAN klb en onzquote:
Topic oma?quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ja zie je, ik heb het contact met de jeugd verloren
En ik word kippig ook
Heul niet. Ik voel me nog heel erg met je verbonden. Of ben ik geen jeugd meerquote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ja zie je, ik heb het contact met de jeugd verloren
En ik word kippig ook
quote:
* lezzer pinkt een traantje wegquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet. Ik voel me nog heel erg met je verbonden. Of ben ik geen jeugd meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |