Niet te erg over nadenken, gewoon van genieten en kijken wat er gebeurt. Je merkt vanzelf wel of het goed zit!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
Heppie bday Saraats
ok.. ben dus gewoon nerveus omdat ik vnaaf in utrecht blijf slapen en het dus serieuze vormen aan gaat nemen...
ik haat mijn bindingsangst
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:19 schreef Brittie het volgende:
[..]
Niet te erg over nadenken, gewoon van genieten en kijken wat er gebeurt. Je merkt vanzelf wel of het goed zit!
En gefeli Saar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Is dat de start of een gedenkdag?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
Vandaag is mijn T-dag... dus ik ben ook een beetje jarig, vandaag word ik hergeboren
Start, denk ik. Hoewel ik het volgend jaar waarschijnlijk "gedenk"...quote:
Het gaat beginnen dus!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Start, denk ik. Hoewel ik het volgend jaar waarschijnlijk "gedenk"...
Op hyves dan hoop ik, want het stukje op mijn blog (in mijn sig) hoort afgeschermd te zijn voor mensen die geen link hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het gaat beginnen dus!
Maar, dat was dus gisteren?
Ik ben weer te laat hoor
edit: ik check gewoon effe je blog, en heb antwoord
Nou, ik vind niet dat random lezers (voor mijn boekhyves/twitter/facebook) er iets mee te maken hebben. En mijn schoonfamilie zit ook op facebook en die wil ik het liever IRL vertellen in plaats van dat ze het via fb moeten horenquote:
Mjah, daar zit wat inquote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik vind niet dat random lezers (voor mijn boekhyves/twitter/facebook) er iets mee te maken hebben. En mijn schoonfamilie zit ook op facebook en die wil ik het liever IRL vertellen in plaats van dat ze het via fb moeten horen
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Avey het volgende:
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
Glee
Wakker worden en dit lezen is fijnquote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Avey het volgende:
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
Glee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |