Mja. Ik voel me toch niet zo op mijn gemak in zomerkleding dus heel erg is het niet.quote:
Why not?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik voel me toch niet zo op mijn gemak in zomerkleding dus heel erg is het niet.
Niet zo makkelijk om mijn "vormen" te verbergen als met vier lagen in de winter.quote:
Vormen? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk om mijn "vormen" te verbergen als met vier lagen in de winter.
Guess so...quote:
Nope.... 's avonds pasquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
Als je 's middags niks te doen hebt, een vriendin van mij presenteert haar tweede (kinder)boek in een boekhandel in Nijmegen
Koptelefoons geen optie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef lezzer het volgende:
Dus, ik heb heel zachtjes de radio aan hier in deze- kantoortuin.
Heeft die collega (die met die boedelscheiding), de radio ook aan, maar dan harder.
Lezzer, je hebt geen geluk met je werkplek hequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef lezzer het volgende:
Dus, ik heb heel zachtjes de radio aan hier in deze- kantoortuin.
Heeft die collega (die met die boedelscheiding), de radio ook aan, maar dan harder.
Ik heb dan zelf een koptelefoon op, maar dan moet mijn overbuuv' elke keer zwaaien als ze wat wil zeggen...quote:
Nou, ik heb hem zelf zo zacht staan dat mijn overbuurvrouw m niet eens hoort.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso vind ik radio's in kantoortuinen vrij discutabel eigenlijk...
En even vragen of het wat zachter kan is geen optie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem zelf zo zacht staan dat mijn overbuurvrouw m niet eens hoort.
Maar er zijn blijkbaar mensen die daar minder rekening mee houden
Ze zingt meequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En even vragen of het wat zachter kan is geen optie?![]()
Nou, godzijdank zingt ze niet echt vals. Maar wel een ander nummer dan dat net op mijn radio is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok zomaar dat ze niet heel mooi en zuiver zingt, zodat je geniet van elke noot?
Das echt heeeel naar.
En je wil natuurlijk ook niet meteen nu al gaan zitten zeuren. Zet de toon op een hoogte die je niet wil.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, godzijdank zingt ze niet echt vals. Maar wel een ander nummer dan dat net op mijn radio is.
En ook zo, dat niemand er om heen kan.
Ja precies, ik wil niet meteen gedoe maken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je wil natuurlijk ook niet meteen nu al gaan zitten zeuren. Zet de toon op een hoogte die je niet wil.
waarschijnlijk weet zij dan wel snel genoeg dat jij het irritant vindt.... kantoren zijn erger dan roddelbladenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze zingt mee![]()
En ik zit pas een paar weken in deze kantoortuin en zij al 100 jaar... Ik voel me niet in de positie om te gaan zeuren, als heb ik tegen mijn overbuuv' gezegd vanochtend dat ik dat over een paar weken dus echt wel ga doen
Nou, mijn overbuuv' gaat echt niet over mij roddelen. Zo goed ken ik haar welquote:Op woensdag 21 april 2010 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarschijnlijk weet zij dan wel snel genoeg dat jij het irritant vindt.... kantoren zijn erger dan roddelbladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |