Neehee je snapt er helemaal niks van! Dat komt allemaal door die smerige homo's!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Blue-eyes het volgende:
De president van Bolivia houdt zich bezig met het zoeken naar de oorzaak van homoseksualiteit![]()
Het is het armste land van Zuid-Amerika, volgens mij heb je dan wel hele andere zaken aan je hoofd.... primaire zaken zoals voedsel en volksgezondheid.
Je zou zeggen dat hij met die aardappel dan andere mogelijkheden ziet dan "de oorzaak van homosexualiteit"quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Blue-eyes het volgende:
primaire zaken zoals voedsel en volksgezondheid.
Leukquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik zit nu in de gay area van Mexico City, supertoffe scene hier. Ook buiten Mexico City is men wel openlijk gay, maar in deze buurt zie je zoenende meisjes en jongens op straat. Daarnaast gaywinkels, gay bars, gay restaurantjes en noem maar op. Zona Rosa voor de liefhebbenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sevenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik zit nu in de gay area van Mexico City, supertoffe scene hier. Ook buiten Mexico City is men wel openlijk gay, maar in deze buurt zie je zoenende meisjes en jongens op straat. Daarnaast gaywinkels, gay bars, gay restaurantjes en noem maar op. Zona Rosa voor de liefhebbenden.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer maar een paar zakken piepers meenemen voor Brad dan
Al bijna een maand nu.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef lezzer het volgende:
Zeg Seven, zát jij al in Mexico, of zit je er pas net eigenlijk?
Ja, sorry, ik was een weekend weg, maar ik ben er weer hoorquote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Vanyel het volgende:
Jezus, zitten we allemaal in de zon of is Fok kapot in lesboland?
Ik ga zelf ook weer fijn de zon in, daar niet van, maar toch!
Ik ook. Fabuleus weekend gehadquote:Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik was een weekend weg, maar ik ben er weer hoor
als de pc's op mn werk nog wat gaan doen wel ja. Iemand heeft mn testlaptop de vernieling ingedraaid en mn werkpc staat voor de vijfde keer te bootenquote:Op maandag 26 april 2010 07:26 schreef Vanyel het volgende:
En nu een paar dagen werken voor het weer koninginnenacht is.
Ben ik dan de enige die niets met die dag heeft?quote:Op maandag 26 april 2010 07:26 schreef Vanyel het volgende:
En nu een paar dagen werken voor het weer koninginnenacht is.
't gaat ook niet om de dag, maar om de nacht!quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Avey het volgende:
Ben ik dan de enige die niets met die dag heeft?
En niet in GC?quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Heheh oke hoiIk ga denk ik eens wat meer in praattopics posten in plaats van ONZ en KLB
Praattopics IN PLAATS VAN klb en onzquote:
Topic oma?quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ja zie je, ik heb het contact met de jeugd verloren
En ik word kippig ook
Heul niet. Ik voel me nog heel erg met je verbonden. Of ben ik geen jeugd meerquote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ja zie je, ik heb het contact met de jeugd verloren
En ik word kippig ook
quote:
* lezzer pinkt een traantje wegquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet. Ik voel me nog heel erg met je verbonden. Of ben ik geen jeugd meer?
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |