Hehe, en was ze knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
BRITT moest nog aan je denken vandaag... had passagier die britt heet ghehe
oh wacht meost ook haar foto bekijkenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht meost ook haar foto bekijken(geen idee meer dus
dacht alleen nog maar aan jou
)
Ik wil je ook wel een andere keer fouilleren hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef lezzer het volgende:
Zeg, KZ, jij fouilleert zeker niet op vluchten naar Hong Kong?
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
We willen allemaal door KZ gefouilleerd worden?
LOL ze had zeker ook wel schik in jouw reactie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
En dan KZ zeker lekker nerveus maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |