Hehe, en was ze knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
BRITT moest nog aan je denken vandaag... had passagier die britt heet ghehe
oh wacht meost ook haar foto bekijkenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht meost ook haar foto bekijken(geen idee meer dus
dacht alleen nog maar aan jou
)
Ik wil je ook wel een andere keer fouilleren hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef lezzer het volgende:
Zeg, KZ, jij fouilleert zeker niet op vluchten naar Hong Kong?
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
We willen allemaal door KZ gefouilleerd worden?
LOL ze had zeker ook wel schik in jouw reactie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
En dan KZ zeker lekker nerveus maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe voelden die politieagenten zich daarbij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Qebbel het volgende:
Wij stonden trouwens laatst in de Rock (gay/lesbian club aan de Amstel), kwam er een grote fouilleer-actie van de politie, ivm wapens, of iets dergelijks. Iedereen werkte braaf mee. Het overgrote deel van de mensen die daar komen zijn dus homo of lesbo. Maar alle vrouwen werden natuurlijk door vrouwen gefouilleerd en mannen door mannen. Gaf wel hilarische taferelen. Nichtenhumor!
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik fouilleer jullie allemaal met liefde hoor... en dan niet eens noodzakelijk op schiphol
neen ik doe gewoon 100% checkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?
depends on who it isquote:
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Alicey het volgende:
Hmm, zonnebank! Moet ik ook eens doen... Men zegt tenslotte dat het goed werkt tegen winterdipjes enzo..
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan over)
Ik vind dat zo lelijk in de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.
Echt erg bruin (behalve dan als de huidskleur van nature bruin of zwart isquote:
ik ben niet van dat ranzige zonnebank bruin, mijn kleurtje komt heel natuurlijk over (mensen denken altijd dat ik op vakantie ben geweestquote:
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kreeg te vaak de opmerking " voel je je wel goed je bent zo bleek " da word je op den duur zat
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid isquote:
Hmm dat laatste betwijfel ik. Hoewel ik daarbij misschien weer wel teveel uit ga van mezelf..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
Maar is die beschadiging ook ongezond?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid is
ik voel me sowieso zelf ook beter sinds ik niet zo wit meer ben. en dat is natuurlijk nog veel belangrijker dan wat andere vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
volgens mij is alleen verbranding ongezond....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is die beschadiging ook ongezond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |