Hehe, en was ze knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
BRITT moest nog aan je denken vandaag... had passagier die britt heet ghehe
oh wacht meost ook haar foto bekijkenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht meost ook haar foto bekijken(geen idee meer dus
dacht alleen nog maar aan jou
)
Ik wil je ook wel een andere keer fouilleren hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef lezzer het volgende:
Zeg, KZ, jij fouilleert zeker niet op vluchten naar Hong Kong?
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
We willen allemaal door KZ gefouilleerd worden?
LOL ze had zeker ook wel schik in jouw reactie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
En dan KZ zeker lekker nerveus maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe voelden die politieagenten zich daarbij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Qebbel het volgende:
Wij stonden trouwens laatst in de Rock (gay/lesbian club aan de Amstel), kwam er een grote fouilleer-actie van de politie, ivm wapens, of iets dergelijks. Iedereen werkte braaf mee. Het overgrote deel van de mensen die daar komen zijn dus homo of lesbo. Maar alle vrouwen werden natuurlijk door vrouwen gefouilleerd en mannen door mannen. Gaf wel hilarische taferelen. Nichtenhumor!
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik fouilleer jullie allemaal met liefde hoor... en dan niet eens noodzakelijk op schiphol
neen ik doe gewoon 100% checkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?
depends on who it isquote:
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Alicey het volgende:
Hmm, zonnebank! Moet ik ook eens doen... Men zegt tenslotte dat het goed werkt tegen winterdipjes enzo..
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan over)
Ik vind dat zo lelijk in de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.
Echt erg bruin (behalve dan als de huidskleur van nature bruin of zwart isquote:
ik ben niet van dat ranzige zonnebank bruin, mijn kleurtje komt heel natuurlijk over (mensen denken altijd dat ik op vakantie ben geweestquote:
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kreeg te vaak de opmerking " voel je je wel goed je bent zo bleek " da word je op den duur zat
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid isquote:
Hmm dat laatste betwijfel ik. Hoewel ik daarbij misschien weer wel teveel uit ga van mezelf..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
Maar is die beschadiging ook ongezond?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid is
ik voel me sowieso zelf ook beter sinds ik niet zo wit meer ben. en dat is natuurlijk nog veel belangrijker dan wat andere vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
volgens mij is alleen verbranding ongezond....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is die beschadiging ook ongezond?
Op de lange termijn wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is die beschadiging ook ongezond?
Lang niet gezienquote:
Bruining zorgt juist voor bescherming tegen verbranding, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij is alleen verbranding ongezond....
Films zijn altijd beter dan foto's.quote:
Indirect. Dat komt namelijk omdat er minder huid over is dat kan verbrandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bruining zorgt juist voor bescherming tegen verbranding, als ik me niet vergis.
Hoewel het ook wel weer prettig is wanneer je niet steeds opmerkingen krijgt. Ik ben een hele tijd graatmager geweest. Gelukkig had en heb ik een dusdanig gezonde eetlust dat mensen die bang waren dat ik aan anorexia leed snel van die gedachte af stapten, maar toch...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik voel me sowieso zelf ook beter sinds ik niet zo wit meer ben. en dat is natuurlijk nog veel belangrijker dan wat andere vinden
Dat lijkt mij vrij direct juist, of mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Indirect. Dat komt namelijk omdat er minder huid over is dat kan verbranden
Dat laatste, en natuurlijk verhoogde kans op huidkanker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Puur door het bruin zijn, of door een overdosis UV?
Nou ja de huid die er nog is verbrandt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij direct juist, of mis ik iets?
Ja, maar dat had je anders toch wel gehad..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja de huid die er nog is verbrandt wel natuurlijk
Kortom, bruin zijn is niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat laatste, en natuurlijk verhoogde kans op huidkanker.
Neuh. Maar zoals gezegd, ik vind het niet zo mooi in de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, bruin zijn is niets mis mee.
Dat had je al gezegd ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Neuh. Maar zoals gezegd, ik vind het niet zo mooi in de winter
Damn, moet je niet hebben met dit weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl kachel kapt er mee (dus warm water ook....) nu maar hopen dat ik hem aankrijg
cv ketel....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Damn, moet je niet hebben met dit weer.
CV ketel of moederhaard of ... ?
Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.quote:
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.
Heeft zo'n ding niet gewoon lampjes ofzo om aan te geven als er iets mis is?
Waakvlam wil ook niet aan? *quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt niet
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo heerlijk (al haat ik avond douchen haha)
ik ben dus een ochtend doucher... geen douche is niet wakkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopen![]()
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Qebbel het volgende:
Het aller aller allerliefste zou ik een bad hebben. Daar kan ik, zonder grappen, dagelijks uren in verslijten.
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef lezzer het volgende:
wij zitten best vaak in bad.
Als we over een paar jaar de badkamer verbouwen komt er een tweepersoons jacuzzi in
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?
Ja, wij hebben een stomme tobbe uit de jaren zeventigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenWij hebben trouwens wel een breed bad.
Even een moment voor z'n tweeën zeg maar.
Dat kan natuurlijk nog beter in een jacuzzi, dat moet gezegd
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zit
Elke moord wordt tegenwoordig een familiedrama genoemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Wat is tegenwoordig eigenlijk een familiedrama? Tis meer dan een drama in de familie, das helder.
Als ze nou doelen op moord-zelfmoord binnen het gezin, snap ik de woordkeus wel, hoe stom het ook klinkt. Want lezzer, was het bij beide slachtoffers zelfmoord?
ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:Maar weet die iemand dan ook wie jij bent? Ik heb goeie hoop dat van mijn werk niemand mij op FOK zou herkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |