Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.quote:
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.
Heeft zo'n ding niet gewoon lampjes ofzo om aan te geven als er iets mis is?
Waakvlam wil ook niet aan? *quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt niet
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo heerlijk (al haat ik avond douchen haha)
ik ben dus een ochtend doucher... geen douche is niet wakkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopen![]()
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Qebbel het volgende:
Het aller aller allerliefste zou ik een bad hebben. Daar kan ik, zonder grappen, dagelijks uren in verslijten.
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef lezzer het volgende:
wij zitten best vaak in bad.
Als we over een paar jaar de badkamer verbouwen komt er een tweepersoons jacuzzi in
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |