Ja, wij hebben een stomme tobbe uit de jaren zeventigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenWij hebben trouwens wel een breed bad.
Even een moment voor z'n tweeën zeg maar.
Dat kan natuurlijk nog beter in een jacuzzi, dat moet gezegd
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zit
Elke moord wordt tegenwoordig een familiedrama genoemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Wat is tegenwoordig eigenlijk een familiedrama? Tis meer dan een drama in de familie, das helder.
Als ze nou doelen op moord-zelfmoord binnen het gezin, snap ik de woordkeus wel, hoe stom het ook klinkt. Want lezzer, was het bij beide slachtoffers zelfmoord?
ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:Maar weet die iemand dan ook wie jij bent? Ik heb goeie hoop dat van mijn werk niemand mij op FOK zou herkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mogguh Logi! En de restquote:
Ik ook, maar je weet maar nooit....quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar weet die iemand dan ook wie jij bent? Ik heb goeie hoop dat van mijn werk niemand mij op FOK zou herkennen.
Ik zit de hele dag op internet voor mijn werk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Altijd naar!
Ik fok tegenwoordig vrijwel niet op werk, en als ik het doe doe ik het via de telefoon.
Stukken veiliger!
Nee, maar ik kan er niet internetten..quote:
geen kantoorbaan dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er niet internetten..
Ja dat is inderdaad wel zo.quote:Of je echt geld kunt verdienen in loondienst ligt toch ook een beetje aan je baan, niet?
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef lezzer het volgende:
geen kantoorbaan dus?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.
Internet bestaat uit een stuk rots met hiëroglyfen er in?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.
Twee blikken met een touwquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Internet bestaat uit een stuk rots met hiëroglyfen er in?
Maarja, een houtvuurtje maken en met een katoenen lap gaan zwaaien is ook weer niet zonder risico..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Een afschuwelijk gevaarlijk systeem, waar je een dikke muur omheen moet bouwen met hoogstens een paar gaatjes erin voor strikt noodzakelijke pagina's.
En jullie hebben geen dongel met de collega's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Een afschuwelijk gevaarlijk systeem, waar je een dikke muur omheen moet bouwen met hoogstens een paar gaatjes erin voor strikt noodzakelijke pagina's.
Serieus niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |